Vad har ni för skydd?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare chokladmonster =)
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 1 840
Sv: Vad har ni för skydd?

eskadrons senskydd (flexisoft) o låga bak. mkt bra.
ska köpa veredus o ha som finskydd :)
har eskadronskydd m fårskinn oxå, de är jättefina men svåra att hålla rena.

har eskadron på både ponnyn och storhästen storhästen har flexisoft och vanliga låga bak.

Ponnyn har vanliga moddelen med fårskinnf ram och låga modellen med fårskinn bak.

olympic senskydd fram (75 kr) å jacson låga strykkappor bak (150 kr)
hah, billigt å bra iaf, funkar super! bra kvalitet med! :) men kankse inte så snygga, men inte på nått vis utstickande fula :p hehe, mer neutrala...

Har för det mesta lindat istället för skydd, men annars senskydd och strykkappor.

Jag har SLP läderskydd eller Veredus när jag hoppar. De är ganska dyra men ett bra alternativ tycker jag är hööks Jump off.... I terrängen har jag hela skydd och lindat när jag rider dressyr...

jag har ett par Globus, svarta senskydd i läder med mässingspännen
o något svart foder i som är lite "klibbigt" nästan. de är jättesnygga med bra passform! kostade 400 tror jag.
sen har jag ett par låga svarta från prestige bak, sitter jättebra! köpte dem på rea för 350 kr.
fårskinn funkar inge bra, har haft det men de e ett jäkla jobb att hålla dem snygga och så ser det lite för mycket ut... mycket nyggare med enkla skydd ;)

Liknande trådar

R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 003
Senast: ako
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
869
Senast: Lisen82
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
919
Senast: Fiorano
·
Övr. Hund Hejsan! Jag och min kille är otroligt sugna på en hund. Han vill ha nu-nu-nu medan det är jag som bromsar eftersom jag såklart vill att... 2 3
Svar
50
· Visningar
5 636
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka