Jag gick språkutökat (det hette nog så) samhällsv3etenskapsligt program med latinsk inriktning på gymnasiet. Sedan har jag läst olika kurser på universitet och högskola: latinkurs, tre kriminologikurser, en rättsmedicinkurs, en medicinsk baskurs, ett år på lärarutbildningen, kurs i svensk grammatik samt litteraturvetenskap och någon kurs till som jag inte kommer i håg

Utbildad lokalvårdare, utbildad vårdadministratör (tvåårig) via Lernia nyligen. Känner att jag vill plugga lite till, men är rätt utmattad rent psykiskt och alldeles för lättstressad nuförtiden att jag nog måste vänta ett tag med att plugga. Men det är s kul!!!!! Jag älskar att plugga, att lära mig en massa, njuter av kunskapstörsten, det liksom bara är så!!

Jag är nog inte typen som trivs med att bara jobba egentligen, det verkar lite tråkigt och enformigt...
Fast vad jag ska läsa då har jag ingen aning om, och jag vet inte ens var man gör det i den här delen av landet. Jag gillar dock kriminologi, så jag kanske ska undersöka mer om det finns nån kurs där jag kan läsa...