Bukefalos 28 år!

Vad har ni på fötterna

Aslan

Trådstartare
Jag behöver inspiration! Vad har ni på fötterna när nu ska ut på krogen denna årstiden? Jag behöver något nytt men vet inte vad! Ge mig inspiration! Mer än gärna bilder!
 
Jag funderade på samma sak och insåg att jag inte har något jag vill ha på mig som inte har platt sula som är förenad med livsfara :D. Beställde dessa från HM som jag ska hämta ut imorgon och prova i helgen:

hmprod


Tänker att den sulan går det nog inte att halka i ;)
 
Jag funderade på samma sak och insåg att jag inte har något jag vill ha på mig som inte har platt sula som är förenad med livsfara :D. Beställde dessa från HM som jag ska hämta ut imorgon och prova i helgen:

hmprod


Tänker att den sulan går det nog inte att halka i ;)

ungefär sådana där har jag, och jag ÄLSKAR dom, Särskilt att gå ut på krogen med, dom är stabila eftersom klacken är grov och därför blir man inte lika ansträngd i fötterna.
 
Jag tycker att Kenza har släppt en del snygga och billigare skor som passar på vintern. Jag har fyra eller fem olika modeller och alla är fantastiska, bekväma och jag har aldrig halkat eller fryst i dem.


image_21326.jpg


(Det här var de enda jag hittade bild på, gissar att de jag köpt tidigare utgått ur sortimentet nu haha.)
 
@fryckan jag märkte det häromdagen när jag gick hem från skolan, höll på att dratta på rumpan i mina converse! :D och det är inte ens snö och is än, bara lite fruset.
 
1082822-01.jpg

Krog och krog... mina gyllne skor har åtminstone gått på pub i lag med pressveck och kavaj.
Lite ballare än loafers - hyggeligt halksäkert. Däremot lite tveksamt till cocktaildress..? :angel:
 
Jag är helt oförmögen att i nyktert tillstånd gå i höga klackar, då kan jag bara tänka mig hur det skulle bli med lite alkohol i kroppen :D

Det tråkiga är bara att jag tycker det är så jäkla snyggt med lite klack. Jag skulle vilja ha något mellanting.

Det ÄR alltså socialt accepterat att gå till krogen i converse? I så fall är jag räddad och slipper skämma ut mig och dö jag-kan-inte-gå-i-klackar-utan-det-ser-ut-som-att-jag-skitit-ner-mig döden :D
 
Såg dessa på annat ställe, och måste säga att de nog klart är värda priset med rabatten (det var då 50 % vilket jag missade)

505162_0001_7131-thi8j-2tapp.jpg
 
Det tråkiga är bara att jag tycker det är så jäkla snyggt med lite klack. Jag skulle vilja ha något mellanting.

Jag med! Har hittills "löst" det hela med att halka runt i ballerina (som dessutom inte passar mina fötter, oavsett årstid). Tar gärna emot tips på låga finskor! Tycker det är apsvårt att hitta :(
 
Nu vet jag inte vart du bor, men frusen sverigebo som man är så hade jag frusit röven av mig om jag haft dom nu denna årstiden :D (även om dom för den delen va skitfina :D)
 
Om du tänker på mig @Aslan så bor jag i Skåne där vi just nu har strålande sol och plusgrader. Gräsmattan växer så det knakar.

Men egentligen har jag inte civila skor ö h t, det är arbetsskor m e m hela tiden. Så min samling är nog att betrakta som prydnader med viss funktion ;)
 
Haha, då förstår jag :D

Visst är det konstigt, jag har en garderob nästan full med diverse skor, ÄNDÅ har jag inget att ha på fötterna när jag väl ska ut? :angel:
 

Liknande trådar

Fritid Skulle behöva nått gummistövelsliknande att ha när jag promenerar i skogen. Går oftast 1-1,5 mil, så inga långvandringar men har...
2
Svar
38
· Visningar
1 111
Mat Precis som det står i rubriken undrar jag vad ni ska äta till middag idag. Tänker att de kanske kan bli en tråd för lite inspiration...
Svar
4
· Visningar
369
Senast: pepp
·
Fritid Jag tänkte att vi kunde ha en inspirationstråd för friluftsliv/ vandring/ utomhusaktiviteter etc. Har du varit på något speciellt ställe...
Svar
2
· Visningar
275
Senast: Araminta
·
Tjatter Tyckte att det behövdes en sådan. Vad ska ni äta? Pyntar ni på något speciellt sätt hemma? Vad ska ni göra? Vad ska ni ha på er? Hur...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
10 244
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp