Ser ut som en JessieDen här tjejen flyttar hit i april. Jag gillar riviga namn. Tänk Buster. Vi funderar på Lotta men förslag emottages gärnaVisa bifogad fil 163091
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser ut som en JessieDen här tjejen flyttar hit i april. Jag gillar riviga namn. Tänk Buster. Vi funderar på Lotta men förslag emottages gärnaVisa bifogad fil 163091
KexetDen här tjejen flyttar hit i april. Jag gillar riviga namn. Tänk Buster. Vi funderar på Lotta men förslag emottages gärnaVisa bifogad fil 163091
Tyra TyrannAlltså för mig känns det som en Tyra. Det är rivigt då det kan gå vidare till ordet tyrann![]()
Men ja! Buster och Biggan!Biggan!
EsterDen här tjejen flyttar hit i april. Jag gillar riviga namn. Tänk Buster. Vi funderar på Lotta men förslag emottages gärnaVisa bifogad fil 163091
Så många fina! Men jag känner flera av dem. Dagens barn har riviga damnamnHittade en lista med gamla kvinnonamn och tyckte där fanns en del riviga damer på den
Barbro, Gittan, Gun, Hedda, Hjördis, Irja, Rakel, Tanja, Märta och Rut
Älskar!Siv? Runa?
Hon passar SÅ bra i Tyra. Men igen…varför måste kompisar ta mina kattnamn till sina barn?Alltså för mig känns det som en Tyra. Det är rivigt då det kan gå vidare till ordet tyrann![]()
KatlaKatla. Med två t om du är lagd åt dad-jokes-hållet
Håller med! Men människobarn här hemma har tjing på detMärta känns som en rivig liten dam!
Fint men lite för mjuktTa bort T och H så har du kvar Elma. Vet inte riktigt om det räknas som rivigt dock![]()
Hon passar SÅ bra i Tyra. Men igen…varför måste kompisar ta mina kattnamn till sina barn?
Agda är forever en höna! Och inget med kungahuset. Sån fin bild av hur dyslexi kan te sig btw. Jag har faktiskt pratat om det i skolan.Kanske det är en Agda.
Nu ska vi inte skoja om kungen, men eftersom Inez varit uppe, kan jag tycka Inze kan vara bättre.