vad heter era katter?

Pelle, Blackman, Shy, Pegrin och Bus heter mina kissar. men idag åker Shy, hon ska få en ny matte för hon är lite undanskuffad av de av de andra... :( Känns lite trist, men hon får det jättebra där hon hamnar nu! En liten tröst är det...
 
Mina sötnosar heter:

Cezar.
Julina.
Kakan.
Tanja.
Lady.
Fridolf.
Fritz. (Fritte)

:love:
 
Doris och Dolly ,
Och Våran förra katt hette Svante =)
 
det väldigt vanliga namnet Sotis. Det var tal om att han skulle hetat Lakrits. Men så blidde de icke.
Hade jag fått döpt han och nu skulle jag döpt honom till ngt SOR-namn eller liknande... hehe
 
Är det "Shy" som syrran tagit över från dig eller?
Hon heter tydligen Elsa numera. :)


Har du hittat på några namn till marsvinen då?
De var tydligen namnlösa tidigare?
 
Alla katter jag har/har haft heter något på P
Nuvarande är
Pulver
Piraya
Petter

Tidigare:
Persilja
Pontiac
Puma
Pythagoras
Peppar
Plus
Pablo
 
Min katt (som bor hos mina päron på landet) har det högst orginella namnet Murre ;)

Min syster hade en katt som var döpt till smirnoff (efter spriter) :)

Sambos föräldrars katt heter Lucifer ( blir även omdöpt av husse till fuckface eller rattmuff när han väcker husse på morgonen ;) )
 
Min allra första katt hette Scratch och var en sköldpaddsfärgad bonnkatt. Hon fick stanna hemma då jag flyttade ihop med min kille, numera make.

Då fick jag en katt "i utbyte" av min mamma. Det var Fenrisulvens Dori, en bruntigre skogkatt.

Efter henne behöll vi Putte, en blandraskatt. Han är svart och vit, stor som ett hus och älskar lillhussen Emil, som är hans, "bara hans".

Då vi bor på landet och vill "hålla råttbeståndet nere" tog vi en liten kattunge (för ett par år sedan) ifrån en kompis i byn. Det var Roger och han har en grå kostym med vit krage.

:bump:Helen
 
Min fd katt hette My (Mysan)

Stallkatten som flyttade in för ett tag sen kallar vi Missan.

Mammas namn på sina katter är : Mulle, Busfia, Murre, Alfons, Trisse och Kruse.
 
Jag har precis förra veckan skaffat katt! En bombay som heter Hanuman, han är sååå fin! :D
 

Liknande trådar

Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
9
· Visningar
712
Senast: Sassy
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
13
· Visningar
606
Senast: Hazel
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
918
Senast: Bison
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 301

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Rallylydnad
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp