vad heter era katter?

Kär katt har många namn... Min heter Svante Jaques Bubben, Svante är hans tilltalsnamn, Jaques uttalas ju "schack" och passar på en svartvit katt och Bubben hette han innan han kom till mig.

Min gamla katt hette Mimmi Ella, tilltalsnamn Mimmi.

Min föräldrars katter heter Isac och Nicke.
 
min katt heter Hobbe. Gissa om jag lider när det kommer HUNDAR som heter Hobbe. Passar ju inte alls.

Hans mamma hette Diesel och hennes mamma Skrutten.
Disels syster hette naturligtvis Dust ("Diesel & Dust" Midnight Oil om någon minns dem?

En av mina vänner har kattkillar som heter Kapris och Ikaros.
 
Våra katter heter:
Pysen
Mysen
Lina
Fideli
Snurran
Musse


Lina är huskatt och 14 år och mamma till Pysen och Mysen som är 4 år.
Fideli och musse är syskon med norsk skogskatt i
Snurran är huskatt (hittekatt)
 
S*Kurbit's Stina (Geisha) och Sol heter mina. Geishas kattungar heter S*Cerridwen Adonis, Aiakos, Ares och Argos.
 
mina heter :

S*Okeechobee´s Unix,Markstedt till vardags.NFO

S*Okeechobee´s Viktor,Tiger till vardags.NFO

S*Haily Sellassi´s Zizala Zulu,Solo till varadgs.ABY

S*Haily Sellassi´s Tis Abat,Iris till vardags.ABY

S*Aucuparia´s Marrakech,Marrakech till vardags.ABY

S*Aucuparia´s Scila,scilla till varadgs.ABY

o så min oreggade siames ,han heter Sparvfen af Ben,kallas sparf! :D

o så har jag en till ,fast den är inte min men den heter :
S* Haily Sellassi´s Tim Cat.

:D
 
Emerson (Fittipaldi), döpt efter racerförare (Formel 1)

(Tom) Shelly , också efter racerförare (formel 1), är en hona.

pappa kom på det då han döpt våran första katt till ENZO FERARRI, sen har vi hållt d temat, han ville döpa hästen till ett racerförar namn me men vi tyckte inte att man kunde byta!
 
Våra katter heter:

Muffhe och Mathilda

Behöver jag säga att de är världens sötaste? :D Ja förutom då Muffhe biter mig i hälsenan. Det är inte så skönt (han har funnit min "Akilles häl")! :crazy:
 
Jätte-trevlig :love:
han anväder bara sina tassar till mkt.. tex roffa åt sig mat om tillfälle ges

Titta på bilderna på tråden "Utställning" så får du se vilken snäll kisse han är :love:
 
Han ser ju onekligen snäll ut.....men i de lugnaste vatten..... :p
 
hahhahhaha....nä,de gör ju inte så stort motstånd heller.
häromdagen så knep min ena skogis en sparv ,från fönstret!!! :eek:,mina fönster är öppna ca:3-4 centimeter o jag bor på tredje våningen...... :crazy:
 
det e ju en jättemus.... :p

jag blev faktiskt förvånad,fast han har gjort så här innan,men jag har aldrig sett det förr....bara upptäkt fjäderfän i badrummet o trott att de flugit in genom ett öppet fönster eller liknande,nu fick jag se hur det egentligen går till..... :smirk:
 

Liknande trådar

Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
9
· Visningar
776
Senast: Sassy
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
13
· Visningar
641
Senast: Hazel
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
926
Senast: Bison
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 389
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp