Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äter jordgubbar med grädde och dricker iskaffe. Vore det inte för en väldigt irriterande fluga som surrar runt här så vore livet 10/10 i denna stund
 
Red båda finhästarna idag!:love: Passade på att rida i mina nya stövlar för de är ju inte helt inridna än, men på god väg.
Spelade badminton med mamma en stund efteråt också! Herregud vad jag skrattade!:D
Passade på att träna lite när jag kom hem också, lika bra att passa på så att jag kanske kan gå ner till åtminstone typ 52 kg.
 
Nu har jag varit på min första Islandshäst-tävling, SM-finalen. Det var klart annorlunda. Men kul med skön stämning och inte lika pissigt som det är inom min gren.
Killen hade några kunder som blev placerade. Vissa hade varit rätt risiga innan behandling. Så det var kul!
Sen var en dotter till en jag känner och tycker mycket om placerad i typ alla klasser hon startat. Kul!
Det var lite skumt att inte känna till folk, möta såna man känner eller ens veta vad som skulle ske i momenten på banan.
Men jättepositivt överraskad av stämningen! Helt klart ngt hopp/dressyr borde ta efter.
 
Funderade ett tag på att åka och dra någon abborre men vädrets makter vill något annat som det ser ut så det är nog bäst att stanna hemma så mörkt som det blev .Har gjort ett gäng matlådor till idag .Med spagetthi och köttfärssås .5st och en bregottask full med bara sås för senare matlådor .Nu har jag 6 lådor kvar att fylla med något annat gott .Blev 5st med älggryta igår .Får åka på någon loppis och titta om jag hittar fler lådor
 
Ätit middag - Stekt lax med pressad potatis :d
Nu lite slösurfing innan det är dags för att duscha och glo lite på dumburken.
I morgon ska jag gå med stortån till husläkaren. Hoppas att de kan få iordning på mitt ständiga nageltrång där...:crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 284
Senast: Jahaja
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 741
Senast: cewe
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 713
Senast: lizzie
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
2 999
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp