Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderade ett tag på att åka och dra någon abborre men vädrets makter vill något annat som det ser ut så det är nog bäst att stanna hemma så mörkt som det blev .Har gjort ett gäng matlådor till idag .Med spagetthi och köttfärssås .5st och en bregottask full med bara sås för senare matlådor .Nu har jag 6 lådor kvar att fylla med något annat gott .Blev 5st med älggryta igår .Får åka på någon loppis och titta om jag hittar fler lådor

Går bra att frysa in mat i plastpåsar med.
 
Hemma igen, ingen sömn i natt och ingen mat idag så nu är det macka och kaffe.
Så extremt slut och grymt ont men får ta medicin om några timmar igen.
Inget är som väntans tider sägs det :meh:
 
Jag är halvt hysteriskt över min hund och förställer mig det värsta tänkbara angående hans lilla hälta. Jag ringer veterinären imorgon!:(:turd:
 
Tittar på Jo Frost: Nanny on Tour och häpnar över hennes "metoder".

Så små barn skall förstå konsekvenser som sträcker sig till nästa morgon :eek:
 
Tack! Jag hade ju tänkt att ringa vet oavsett, men jag gjorde misstaget att jag började googla... :arghh:
Googling på sånt ger bara värsta eländet och sen blir man glatt överaskad hos vet. 9/10 gånger. (utom ev. kostnader då för man råkar gå in över tröskeln, vips 600 kr, hej 300 kr osv osv...)
Andas och lita på att du har magkänsla och koll för vad som bör göras och när.
Inte så länge sedan jag fick konatkta vet och blev informerad att återkomma om det ändrar sig, inte alltid dom ens vill ha in en och sno plånboken.
Tack och lov slapp jag dit men fick jobba en del själv och.... andas lugnt mellanåt. :o
Vi djurägare har en bra konstig syn på var gränserna går ibland om det är för en själv eller djuren skull.
 
@Got2Be själv hade jag tänkt vara sjukskriven ca 2 veckor men nu är det över 4 år.
Vet. sa återkom när jag gav status och at osv. om Pälsfröken bäst att vara tydlig så slipper jag åka på en passning av någon snabb bukare.
/hallonsaft så logiskt, men svårt känna andras smärta ju min egen känner jag ju och den satte jag tid på snabbt, synd jag hade lite fel bara men kunde vara värre.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 006
Senast: Jahaja
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 637
Senast: cewe
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
10 342
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 879
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp