Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har idag insett att jag måste börja jaga praktikplats snarast. Synd bara att det är semestertider, så ingen är på plats...
 
Gaaah nu kom jag på att jag skulle in på djuraffären idag ju.
Mitt dumma dementa korkade nöt hur kunde jag glömma det?? :banghead::rage:
Behöver köpa tratt så de finns om ifall att, handduk 2 strumpor om och snöre fungerade men kan vara trevligt att ha (hundtratten är lite för stor :rofl:)
 
Är lite lagom bitter över att de lägenheter jag är intresserad av har personer med 12 års kötid på första plats. MVH Masqueradee med ungefär 3 års kötid i denna kö...
 
Har precis fått reda på att min näst äldste son brukar knacka på hos sina kompisar och fråga om han får äta där :o

När jag frågade varför han gör det istället för att komma hem och äta så svarade han "För att jag är lat. Det är längre väg hem än till kompisen som bor precis där jag är" :rofl:

Så nu har vi pratat om det olämpliga av att göra så. Det värsta är att han är en liten smal sticka så jag undrar om dom andra föräldrarna tror att jag inte ger honom någon mat :eek:

Jag var också smal som tonåring, eller ja ännu smalare än vad jag är nu. Var hemma hos en kompis och hennes pappa för första gången. Han gjorde köttfärssås med nudlar och jag hade aldrig ätit nudlar innan och tyckte det var så himla gott så jag smällde i mig tre jätteportioner, dvs mer än hennes pappa. Han tog mig lite avsides efteråt och frågade om jag hade nån ätstörning, typ bulimi. Vad svarar man som 13-åring på det? Nej såklart. Jag vet inte om han trodde mig. Men jag har aldrig haft någon ätstörning, bara fantastisk ämnesomsättning :D
 
Klockan ar 11:05 och jag har just kommit hem fran att jobba hundar. Forst hade jag en tidig lection i sta'ns mest populara park. Sedan sparade jag med mina tre emellan det mest fantastiska lekplats jag nagonsin sett och ett barnkalas som precis borjade pa en picknick area under tak. Dessutom var det en Great Pyrene som lekte med artiklarna pa ett steg av Mandy's spar :cautious: innan vi han dit.
Vad larde jag mig fran det? ... Well, att inte anvanda stan's mest populara park for sparning en fin Sondag morgon med perfect vader.:grin:
 
Känner för att gråta.. nya mobilen är knappa månaden gammal och idag råkade skärmen få en spricka.. förbannade otur.

Åh välkommen i klubben :meh: Jag tappade min tre veckor gamla mobil i torsdags så skärmen sprack på två ställen och ramen på ett :arghh: Lämnade in den en timme senare, hemförsäkringen tar det tack och lov...
 
Ja brukar göra det men dom mår inte bra i värmaren jag har i maskinerna och det måste vara dom mindre modellen av rostfritt om dom ska få platts i matlådevärmaren
Vet inte hur liten du menar men tror jag såg sån idag, var inne på en second hand och handlade lite jox.
Om du vill så pm:a info. bild, storlek (?) så kan jag försöka kolla vid tillfälle om dementa jag minns :o men kan lägga in det i anteckningar i mobilen har en lista med lite saker där till diverse folk + mig själv.
 
Vet inte hur liten du menar men tror jag såg sån idag, var inne på en second hand och handlade lite jox.
Om du vill så pm:a info. bild, storlek (?? så kan jag försöka kolla vid tillfälle om dementa jag minns :o men kan lägga in det i anteckningar i mobilen har en lista med lite saker där till diverse folk + mig själv.
Finns två modeller en stor som man kan ha om man har ett värmeskåp eller så kör man den bara i micron och så en lite mindre ska kolla om jag hittar någon bild .Dom är rätt dyra att köpa nya så jag brukar köpa begangnade
 
Det var en bekant här och hälsade på idag och tog en del bilder och la ut på fb.När jag kollade igenom dom så tänkte att vad är det där för gammal gubbe och det visade sig vara jag :crazy: antingen så är inte kameran bra eller så har det börjat gå utför med rasande fart :nailbiting:
 
Jag var också smal som tonåring, eller ja ännu smalare än vad jag är nu. Var hemma hos en kompis och hennes pappa för första gången. Han gjorde köttfärssås med nudlar och jag hade aldrig ätit nudlar innan och tyckte det var så himla gott så jag smällde i mig tre jätteportioner, dvs mer än hennes pappa. Han tog mig lite avsides efteråt och frågade om jag hade nån ätstörning, typ bulimi. Vad svarar man som 13-åring på det? Nej såklart. Jag vet inte om han trodde mig. Men jag har aldrig haft någon ätstörning, bara fantastisk ämnesomsättning :D
:rofl:

(Inte roligt att någon trodde du hade ätstörning men att du kunde få i dig så mycket mat på en gång)
 
:rofl:

(Inte roligt att någon trodde du hade ätstörning men att du kunde få i dig så mycket mat på en gång)

Har alltid varit stor i maten :D Åt mest vid en ärtsoppekväll hos grannarna också, och då snackar vi storvuxna bönder :rofl: Mamma säger jämt att matkontot halverades när jag flyttade hemifrån :o Vi var fyra vuxna i hushållet innan jag flyttade...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 161
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 600
Senast: cewe
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
10 205
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 822
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp