Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså wtf. Blev precis hotad på telefon? Så jävla sjukt. Brukar aldrig svara på dolda nummer, gör ett undantag och så blir det såhär :meh: han frågade om det var mitt förnamn + efternamn? Om det var jag på X-gatan? Och meddelade att han har följt efter mig ett tag och vet var jag bor. Undrade om jag vill ha min familj vid liv? Då la jag på. What the fucking fuck?! Hinner inte sitta i telefonkö till 11414 nu på jobbet heller, får väl gå förbi polisen på vägen hem. Jävla idiothelvete vad arg(och rädd) jag blir.
Men fy :heart
 
Alltså wtf. Blev precis hotad på telefon? Så jävla sjukt. Brukar aldrig svara på dolda nummer, gör ett undantag och så blir det såhär :meh: han frågade om det var mitt förnamn + efternamn? Om det var jag på X-gatan? Och meddelade att han har följt efter mig ett tag och vet var jag bor. Undrade om jag vill ha min familj vid liv? Då la jag på. What the fucking fuck?! Hinner inte sitta i telefonkö till 11414 nu på jobbet heller, får väl gå förbi polisen på vägen hem. Jävla idiothelvete vad arg(och rädd) jag blir.

Va fan! Vad är det för jävla idiot!? Var rädd om dig!
 
Förkyld IGEN??? Lagom blivit frisk från den förra :wtf:
Precis som förra gången jag blev förkyld så har jag fått göra uppehåll med arcoxian pga magen. Tillfällighet? Den borde ju inte påverka på det sättet? Maskera symptom som feber kan den jugöra, men inte förkylning..
 
Fy vad obehagligt @Linta!

Buhu, helgens planer inställda om det inte sker ett litet mirakel och jag blir frisk nu. Så jäkla tråkigt. Började till och med gråta av besvikelse när jag vaknade i morse. Känns skräp! Och PMS på detta. :banghead:
 
@Linta, fy vad obehagligt!

Sitter i skolan,men längtar hem.. Tror jag borde läsa på distans istället. Aldrig haft problem att ta mig till jobb, men skolan däremot har alltid tagit emot att gå till :p
 
Men stackars er! Hoppas polisen kan hjälpa till, kanske vore idé att ha överfallslarm och färg?
Hon trodde inte det var nån idé att ta in min telefon nu, men tyckte jag skulle höra av mig direkt om han ringer igen. Jag förväntade mig inget annat egentligen och det var skönt bara att bli tagen på allvar. Känns bra att ha anmält ifall han skulle ringa igen. Sprej och larm har jag släpat runt på sen i julas :D

Hemma igen, brevlådan är inte trashad och ingen står och glor genom fönstren, so far so good :cautious:
 
Hon trodde inte det var nån idé att ta in min telefon nu, men tyckte jag skulle höra av mig direkt om han ringer igen. Jag förväntade mig inget annat egentligen och det var skönt bara att bli tagen på allvar. Känns bra att ha anmält ifall han skulle ringa igen. Sprej och larm har jag släpat runt på sen i julas :D

Hemma igen, brevlådan är inte trashad och ingen står och glor genom fönstren, so far so good :cautious:
Skönt att de tog dig på allvar! Och bra att du redan har lite. Har ni larm på huset med?
 
Har köpt en sadel ikväll och var ju tvungen att provrIda i den.
Det blev Luggfrids första tur i mörker med pannlampa och han var så duktig min lille pojk.
Nu är jag så sugen på en lite längre sväng än den dryga kilometern vi skrittat våra två första turer men jag försöker vara förnuftig och vuxen hästägare och håller mig i skinnet så jag inte skrämmer livet ur min nykomling:D
Omvänt förhållande kan också råda, Madam försökte ju skrämma livet ur mig,,,,,,,,,gick "sådär", då fick tant lära sig att det finns folk som inte tar strukna öron, klapprande tänder och en kospark på allvar utan retas tillbaks istället. :D
Folk sa att vi var respektlösa mot varann och det stämde, vi behandlade varann precis hur som helst såg det ut som men bara på kul, man ska ha roligt tillsammans och vissa hästar och speciellt märrar gillar att retas och tjaffsa "bara-för-att" och hänger man då på så blir det precis hur galet och kul som helst. :p
 
Hon trodde inte det var nån idé att ta in min telefon nu, men tyckte jag skulle höra av mig direkt om han ringer igen. Jag förväntade mig inget annat egentligen och det var skönt bara att bli tagen på allvar. Känns bra att ha anmält ifall han skulle ringa igen. Sprej och larm har jag släpat runt på sen i julas :D

Hemma igen, brevlådan är inte trashad och ingen står och glor genom fönstren, so far so good :cautious:
Alltså, det där är ju värsta mardrömmen. Fan vad mycket sjukt folk det finns. :wtf: :turd:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
4 636
Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
697
Senast: Piaff
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
110 444
Senast: Marita73
·
Svar
1 931
· Visningar
104 747
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp