Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi? Del XVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Oops, så fel det kan bli...
fsik.jpg

:D
 
Nähä, nu får jag inte se vad jag skriver igen :(


Måste _verkligen_ få tummen ur och baka bröd i helgen. Prioriterar annat än mat den här månaden :angel: och som glutenintolerant är prisskillnaden på hembakt och köpt enorm. Särskilt om man vill ha nyttigt bröd. Jag är nog fö lite konstig som ser ddt lite som en sport att äta för så lite pengar som möjligt en månad. Bra för figuren också, tenderar att bli nyttigare med ;)
Synd att det inte Alltid funkar att lura mig att jag har ont om pengar när jag handlar.. :cautious:
 
Nu blev jag ju sugen på vin! Undrar om jag kan skaka ur ett glas ur boxen?

@athena_arabians när du tog ett glas vin hade jag redan hunnit dricka en öl på balkongen med solen i ansiktet :love:

Nu är jag nästan klar med städningen, skulle behöva byta sängkläder men det orkar jag inte med nu. Får bli någon annan dag.

Nu är jag nyduschad och sitter och äter varma mackor med köttfärslimpa i klädd i pyjamas :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 471
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 312
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
987
Senast: Crossline
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
722
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp