Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
http://www.gd.se/gastrikland/gavle/bil-korde-genom-jarnvagsbommarna-och-krockade-med-tag-i-furuvik
Kära Buke, lova mig att ni kör igenom bommarna om ni blir stående på spåret. Kör igenom eller lämna bilen fort som fan. Det var inte jag som körde den här gången men nog blir en berörd ändå. Alla tankar till mina kollegor på tåget.
Numera sitter det små skyltar på alla bommar, nästan så jag ibland blivit lite lockad att köra igenom bommarna bara för att det står så på skylten, men så säger det sunda förnuftet nej, det ska man endast göra om man fastnar på spåret.
 
Slappar i soffan tillsammans med dottern. Hon sitter iofs i den andra soffan :p Idag har vi haft sovmorgon, solat på trädäcket, varit i stallet och ätit kladdkaka med glass.
 
Är irriterad på min kropp som just nu roar sig med att skicka dubbla signaler: magen kurrar och orken sinar sådär varannan timma, men jag har ingen aptit alls :down: Misstänker att det är något hormon som spökar för jag brukar stå mig bra på de tre ordentliga mål som jag ändå tvingar i mig.
 
Har varit en mysig dag idag. Vädret är ju helt underbart verkligen! Vi gick till affären och köpte glass, åt lunch hos mamma och har rensat i trädgården lite. Nu tittar vi på Harry Potter, äter chips och dricker Loka Crush apelsin :D
 
Mätt efter grillat, nu sitter jag här och är nykter medan resten av gänget (typ 17 till) är på lyset. Valde att vara nykter så jag kan köra hem istället för att sova kvar.
 
Tittade på Black Swan men fick byta kanal nu, för bra agerande så jag blev riktigt illa till mods av att se den :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
622
Senast: Piaff
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 421
Senast: Marita73
·
Svar
957
· Visningar
51 245
Senast: tanten
·
  • Artikel
Hästnyheter Förra året tog Frida Andersen en andraplats i Agria Top 10 Indoor Eventing. I år trodde hon först inte att det skulle räcka till en ny...
Svar
0
· Visningar
133
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp