Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är det att det inte finns något närakut... Utan det blir att sitta på stora akuten och i och med att det inte är ett akutfall så kommer vi antagligen bli sittande i timmar... Så det vore smidigare att vänta tills på måndag, åka till VC, gå upp på röntgen i lilla stan om de anser att det behövs. Han får allt mer rörlighet i armen och är just nu arg för att jag inte tyckte att han skulle leka med kompis idag... :meh: Han kan hoppa upp och ner utan att det gör ont så jag tro inte att det är någon skelett skada. (Han provade när jag påpekade att det verkade väldigt dumt att hoppa studsmatta med en ond arm... :crazy:)
Om han verkar bättre hade inte jag åkt till akuten. Har han fortfarande ont på måndag kan ni ju ta er till vc då. Men det är ju min tanke :)

När jag åkte till akuten pga avramling och kortare minnesförlust plus rejält ont i höften kände dom inte ens på mig, ingen röntgen heller, två värktabletter och kom tillbaka om du kräks :banghead: trots att när jag hade vart in på akuten typ ett år innan pga samma men inte minnesförlust och då blev röntgen + order om att det var viktigt att jag kom in så fort som möjligt om det hände igen ifall det blev hjärnskada.... :meh:
 
Här kommer hatinlägg som inte bör läsas:

Jag avskyr Windows 10. Laptopen installerade den av sig själv och nu går datorn knappt att använda. Allt är trögt. Jag kan inte scrolla med touch-plattan (eller vad den nu heter). Jag hatar Windows 10. Jag hatar Windows 10. Jag hatar Windows 10. Ska jag behöva köpa en ny laptop för att datorn envisas med att på eget bevåg - utan min tillåtelse - installera 10:an? Jag hatar 10:an. Jag hatar 10:an. Jag hatar 10:an. HATAR!

Om det är något som får igång mig så är det jävla apparater som inte fungerar!!!

PS/Avskyr 10:an.......
Jag fick ett meddelande på min dator att den skulle uppdateras till W 10 idag men lyckades avbryta det då jag är nöjd med W 7
 
@Pegasus63 Grattis på födelsedagen :banana:


@Pegasus63 Grattis på din dag!
coolest-mack-the-truck-birthday-cake-17-21338829.jpg


Sovit enormt skönt och länge, vaknade med båda katterna i sängen :heart

Grattis @Pegasus63 :)


Grattis på födelsedagen @Pegasus63!

Tack, Stor kram till er alla :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
621
Senast: Piaff
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 397
Senast: Marita73
·
Svar
952
· Visningar
50 986
Senast: Enya
·
  • Artikel
Hästnyheter Förra året tog Frida Andersen en andraplats i Agria Top 10 Indoor Eventing. I år trodde hon först inte att det skulle räcka till en ny...
Svar
0
· Visningar
133
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp