Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi? Del XXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad gör ni allihopa idag? :)

Total brutal ångest. Idag är jag en total brutal ångestfläck o vet inte alls hur jag ska göra med det som jag har ångest över. Buketräffar är skitbra...awsome tillfälle o fly vardagen o vara normal..för att sedan landa i verkligheten o den brutala ångesten.
 
Total brutal ångest. Idag är jag en total brutal ångestfläck o vet inte alls hur jag ska göra med det som jag har ångest över. Buketräffar är skitbra...awsome tillfälle o fly vardagen o vara normal..för att sedan landa i verkligheten o den brutala ångesten.
Nä ångest är aldrig kul att ha, kanske ta ett litet steg i taget? Det kan verka mäktigt att ta tag i hela det man har ångest över på en gång och istället ta lite undan för undan? Får hoppas det löser sig för dig, aldrig kul med ångest.
 
Kram @Squie, hoppas det är/snart blir hanterbart!

Tack.

Nä ångest är aldrig kul att ha, kanske ta ett litet steg i taget? Det kan verka mäktigt att ta tag i hela det man har ångest över på en gång och istället ta lite undan för undan? Får hoppas det löser sig för dig, aldrig kul med ångest.

Kruxet är att jag har alldeles för mkt känslor involverat o det har skitit sig totalt. O känner mig totalt misslyckad som inte roddar skiten. Har provat beta ned det i bitar men det blir inte bättre, det handlar om en helhet ändå.
tack.

@Squie: åh, det är så tungt. Hoppas att det blir bättre snart *frivillig kram* :heart

Tungt är det o har varit ett tag o jag vet inte hur jag ska bli av med den.
kram tebax. :heart
 
Tack.



Kruxet är att jag har alldeles för mkt känslor involverat o det har skitit sig totalt. O känner mig totalt misslyckad som inte roddar skiten. Har provat beta ned det i bitar men det blir inte bättre, det handlar om en helhet ändå.
tack.



Tungt är det o har varit ett tag o jag vet inte hur jag ska bli av med den.
kram tebax. :heart

Jag hoppas du kommer ur det snart.
Om inte kanske du behöver blåsa ur för att orka?
Både att träna något pulshöjande och att tex se en sorglig film och grina kan ju lätta lite. Eller gå och få massage..
Bara en tanke..
 
Tack.

Kruxet är att jag har alldeles för mkt känslor involverat o det har skitit sig totalt. O känner mig totalt misslyckad som inte roddar skiten. Har provat beta ned det i bitar men det blir inte bättre, det handlar om en helhet ändå.
tack.

Tungt är det o har varit ett tag o jag vet inte hur jag ska bli av med den.
kram tebax. :heart

:heart

Det blir alltid svårare när känslor är inblandat. Du är absolut inte misslyckad! Det tar bara lite mer tid och energi än vad som är önskvärt.

Kan du få hjälp av någon? Finns det någon dominoeffekt att utnyttja? Eller går det att skriva ned?
 
@Reykjavik - kjamiz heter det ju! :rage: :devil:


För er andra så finns det ett köpcenter i Gävle som heter Valbo (INTE Valborg som hälften av passagerarna trodde :cautious:). Detta skyltades med texten Köpcenter. Detta utvidgas också, och på skyltarna till den nya delen stod det Nya köpis. :banghead::banghead::banghead: WTF liksom! KÖPIS! :eek::eek::eek:

Jag har en vän som jag tycker har lysande humor. Hon är en stor ironiker.
Hon är lite över 50 år gammal och kommenterar ibland på min fb med små ironiska kommentarer utan någon smiley. Såna kommentarer som kan vara sagt utan ironi. Men är insider-jokes. Och sen kramis eller likn. Jag tycker det är skitkul just iom att andra inte fattar att hon skojar.

Vi kanske får åka till Köpis hon och jag.
 
@Reykjavik - kjamiz heter det ju! :rage: :devil:


För er andra så finns det ett köpcenter i Gävle som heter Valbo (INTE Valborg som hälften av passagerarna trodde :cautious:). Detta skyltades med texten Köpcenter. Detta utvidgas också, och på skyltarna till den nya delen stod det Nya köpis. :banghead::banghead::banghead: WTF liksom! KÖPIS! :eek::eek::eek:
Och om man tittar efter säljer dom bara sängar där.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 556
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
185
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 680
Senast: lizzie
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
21
· Visningar
962

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ny valp med katt
  • Guldfasanerna
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp