Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi? Del XXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hoppas du kommer ur det snart.
Om inte kanske du behöver blåsa ur för att orka?
Både att träna något pulshöjande och att tex se en sorglig film och grina kan ju lätta lite. Eller gå och få massage..
Bara en tanke..

Tanken är god. Har provat både roddmaskin o tvätta fönster. Funkar icke. Får väl avsluta Foyles War o se om jag ska totalt bryta ihop eller hur jag ska göra.

:heart
Det blir alltid svårare när känslor är inblandat. Du är absolut inte misslyckad! Det tar bara lite mer tid och energi än vad som är önskvärt.

Kan du få hjälp av någon? Finns det någon dominoeffekt att utnyttja? Eller går det att skriva ned?
Jo tack...det tar längre tid...det gör det. Uppe i några år nu som jag knölat med denna j-vla skit. Energi slukar den o energin är slut. Squie vill inte mer men Squie vet att hon måste eller ta ett aktivt beslut att inte göra.
Ja..det finns ju en partner som har sitt o som vet allt, det finns nedskrivet, nedmålat, tja..de tekniker jag kan har jag använt. Önskar ibland att jag inte alls var den människa jag var, eller mer att jag inte hade vissa egenskaper jag har. Livet o det mesta hade varit så mkt lättare.

kram :heart

O så märkligt det är på något vis att skriva mot några ansikten nu. ;)
 
Eftersom vädret är ostadigt roar jag mig med att måla upp cykelrutter på karta, som jag sen stoppar in i gps-klockan så jag kan utforska dom en annan dag. Lägger även upp dom som publika så andra kan ladda ner dom, så jag hoppas att dom är framkomliga och inte leder över nån sumpmark :angel:
 
Katten ska ligga på mig just nu
Regnet vräker ner emellanåt så tar en innedag
Måste dock släpa ut hunden om en stund och sen åka och handla
 
Jo tack...det tar längre tid...det gör det. Uppe i några år nu som jag knölat med denna j-vla skit. Energi slukar den o energin är slut. Squie vill inte mer men Squie vet att hon måste eller ta ett aktivt beslut att inte göra.
Ja..det finns ju en partner som har sitt o som vet allt, det finns nedskrivet, nedmålat, tja..de tekniker jag kan har jag använt. Önskar ibland att jag inte alls var den människa jag var, eller mer att jag inte hade vissa egenskaper jag har. Livet o det mesta hade varit så mkt lättare.

Squie är en kompetent människa, så Squie bör se Foyles War för att ladda batterierna och ta hand om sig :heart

Jag är övertygad om att Squie kommer fixa detta galant och även om det är knöligt nu kommer det lösa sig! :up:
*fler kramar*
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 509
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
147
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 847
Senast: tott
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 487

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp