Vad i hela friden gör vi? Del XXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här kom det en skur i morse men nu är det varmt och soligt, bromsarna är överlyckliga så hästarna har fått stå inne en stund för att vila. Dags att ta ut dem så att jag kan åka iväg och handla lite sen.
 
Jag ljög igår, imorgon blir blir sista morgonen jag behöver kliva upp innan kl. 5! ( Dessutom ger det mig ordentligt med ångest att tacka nej till arbetspass som erbjuds. Men måste verkligen plugga till tentan, och trots att hjärnan är medveten om detta får jag ångest.)

Dessutom varit iväg och förnyat mitt abonnemang idag. Gick där ifrån med att uppgraderat mig från 4 GB surf till 50 (!) GB i månaden ( vad tusan jag nu ska med alla dem till?!) Men kommer ändå få en billigare månadskostnad, så jag är nöjd:D Bara hoppas nya mobilen som dimper ner i postlådan är bra också.
 
Försöker jobba, (dvs lära mig) äta en smörgås, hjälpa kollegan med sin dator (oteknisk) lyssnar på radion och tappar all fokus och hamnar här titt som tätt...

Måndag. :D
 
Däckat på sängen en stund så värktabletterna hinner göra lite verkan innan jag släpar med mig tonåringen till stallet.
 
Det är på riktigt omöjligt att hitta ett par skor som matchar mina krav som faktiskt inte är speciellt specifika. Men oj vad många snygga skor det finns i övrigt. :banghead:
 
Du får inga arbetsskor av din arbetsgivare? Det tycker jag att du borde. Har dom sagt något om det? Jag bär också på en massa extra kilon, men med bra skor fixar jag en arbetsdag utan att få ont i fötterna.
Jag säger som @ainasoja , jag tror inte jag får några på grund av det obefintliga kravet på stålhätta. Har fått tidigare men då var det gör att vi var tvungna ha just stålhätta. Ska däremot fråga om skor att ha i köket åtminstone, eftersom jag tillbringar några timmar där inne.
Vi får inte arbetsskor eftersom vi inte har krav på stålhätta.

Tyvärr är det vanligt inom städ.
Exakt min erfarenhet också, vilket är rätt dåligt.
 
Sitter i soffan och lyssnar på ovädret utanför. Det dundrar hur mycket som helst, molnen rör sig snabbt på himlen, det kom några blixtar och nu ösregnar det. Funderade på att rasta unghunden, men hon får faktiskt hålla sig någon minut :p
 
Jag är hundvakt och sitter i källaren med opera på hög volym medan åskan dundrar och regnet öser ned :eek:
 
Himlen öppnade sig o blixten slog ner några hundra meter härifrån, hoppas det lättar snart.
Medans jag skrev kom det en urladdning rakt ovanför.:arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 364
Kropp & Själ Ja, här är en sån där fråga som jag nog egentligen vet svaret på själv - men behöver få höra det för att göra det. Gäller en fysisk...
Svar
3
· Visningar
363
Senast: Pilot
·
Hemmet Hej, Undrar om någon här har koll om man kan ställa en fristående mikrovågsugn i överskåp? Jag har ingen mikro i mitt kök idag och har...
Svar
16
· Visningar
1 417
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 937
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp