Vad i hela friden gör vi? Del XXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min vet döpte en häst till Heroinne
Uttalades Heroin haha
Innan jag fattade hur det stavades
Men en hemskt trevlig häst
 
Funderar på att sällskapa med katten och labben i soffan. Regnigt ute, ser ut som åskmoln men har inte hört nån åska (än?).
 
Här ösregnade det i två minuter, sedan blev det sol och nu är det molnigt :D
 
En rödskimmel som drar vagn tillsammans med en stor brun. Det är Gagnes och Walter :D

13659055_10157196297525204_848033132158464219_n.jpg


:D ?

Den högra såg i alla fall lite ljus ut men de var inte så bra belysta att det är lätt att se.
 
Kruxet är att jag har alldeles för mkt känslor involverat o det har skitit sig totalt. O känner mig totalt misslyckad som inte roddar skiten. Har provat beta ned det i bitar men det blir inte bättre, det handlar om en helhet ändå.
tack.
Känner tyvärr ingen det där allt för väl, har/är i en liknande situation och oavsett så hoppas jag att det löser sig för oss båda.
 
Nu är jag så där oförskämd igen och struntar i att läsa en massa! :D Loppisen gick sisådär, först sålde jag bra, sen blev det lite lugnare, sen brakade regnvädret kolossal igång där jag räddade det som jag hann innan jag satte mig i bilen och väntade ut, sen blev det solsken igen, jag sålde lite till men sen kom nästa oväder och då packade jag ihop allt, det gjorde även alla andra. :D Lite tråkigare var att sonen hade ställt sin cykel vid en soptunna, en mupp backade över cykeln och drog, tack och lov var det en som hann få regnummret så vi ringde upp människan som hävdade att hen inte hade känt att den hade backat på något men i och med att vi hade ett stort antal vittnen så fick väl hen betala för det.

Sen har jag myst med min systerdotter, umgåtts med syrran med man, barndomskompis med familj och så har vi flyttat en lekstuga och röjt lite till vid mammas sommarstuga. Vi råkade visst få med oss en massa saker hem som maken åker till tippen med nu. :angel:

Nu är dottern på väg till kompis för att sova över och jag försöker bringa lite ordning i packkaoset... :cautious: Tvätta står nog på schemat idag. :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 438
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
97
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 219
Senast: tott
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 153

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp