Vad i hela friden gör vi del XXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska kliva av tåget strax. Det verkligen vräker mer regn. Tur jag tog regnjackan. Synd bara att huvan inte satt på.
 
Hann precis ut till kaninen och tillbaka innan regnet vräkte ner
Hittar jag inte nytt hem till honom snart så ska han kastreras och så måste jag hitta en minikompis
Han är ju så liten

Nu blir det kaffe i väntan på uppehåll för kvällspromenad med hunden.

Var bor du? Har en vän som föder upp någon minivariant av kaniner.

Ibland får hon förfrågningar om att omplacera kaniner med.
 
Blev sugen på att baka bröd. Bara två problem. Jag äter inte mjukt bröd. Och jag har ingen jäst hemma.
 
Hann precis ut till kaninen och tillbaka innan regnet vräkte ner
Hittar jag inte nytt hem till honom snart så ska han kastreras och så måste jag hitta en minikompis
Han är ju så liten

Nu blir det kaffe i väntan på uppehåll för kvällspromenad med hunden.
Jag väntar på att kunna gå ut med katt lådan.
Men kan du inte köpa en kastrerad?? Eller bråkar dom ändå??
 
Du får skaffa en kvinnlig sambo :up:

(OBS en hel del ironi i det här)

Har testat vara kombo med kvinnor några gånger och nä.

Jag har trivts som tusan så det är inte några problem så sett men jag trivs bäst med att bo ensam.

Ibland imponerar särbon på mig. Kom hem till ett rent kök i fredags :love:

Så jag behåller nog honom. Han har snart semester så jag tänkte lura hit honom och sucka lite extra över klädkammaren :angel:
 
Trivas är bra!
Vad är det med kjol/klänning som du inte känner dig bekväm med?
Jag har så ologiska tankar om mig själv och mitt utseende som kommer direkt när jag inte kan gömma mig i tält :angel:

Jag vet ju att det inte är så, men kjol/klänning/kortbyxor får mig automatiskt att tro att jag borde ställa upp i typ Biggest Loser. Så orimligt och jag blir ledsen över att jag gör så mot mig själv.

(Ursäkta inlägg 72518 om detta. Jag jobbar på det :up:).
 
Jag har så ologiska tankar om mig själv och mitt utseende som kommer direkt när jag inte kan gömma mig i tält :angel:

Jag vet ju att det inte är så, men kjol/klänning/kortbyxor får mig automatiskt att tro att jag borde ställa upp i typ Biggest Loser. Så orimligt och jag blir ledsen över att jag gör så mot mig själv.

(Ursäkta inlägg 72518 om detta. Jag jobbar på det :up:).

Men vännen! :nailbiting:

Alltså, nu ska jag som är en riktig tjockis tala här!

Det viktigaste är ju att du faktiskt har på dig något som du inte känner obehag av, men om du är rädd för att du kommer se stor ut så tror jag inte att en kjol/klänning kommer göra det, speciellt inte om de är lite mer formsydda än en stor collegetröja. En mörk pennkjol (behöver inte alls vara snortighta och som en tvångströja över lår och röv) ovanpå roliga strumpbyxor i en mörkare ton kanske är bra att börja med, om du inte vill köra någon slags 70-talslook i paisley? :D

Du duger fantastiskt mycket som du är - du mer än duger, du är helt fantastisk. :love::heart Är du rädd för att folk ska titta snett eller kommentera?

Nog för att vad de tycker inte spelar ett jäkla roll och deras bild av mig påverkar inte mitt människovärde heller.
 
Jag har så ologiska tankar om mig själv och mitt utseende som kommer direkt när jag inte kan gömma mig i tält :angel:

Jag vet ju att det inte är så, men kjol/klänning/kortbyxor får mig automatiskt att tro att jag borde ställa upp i typ Biggest Loser. Så orimligt och jag blir ledsen över att jag gör så mot mig själv.

(Ursäkta inlägg 72518 om detta. Jag jobbar på det :up:).
Jag har gått över från jeans/mjukisbyxor till att bara använda kjol/klänning och leggings och det är så mycket bekvämare! Jag är en med ett gäng extra kg och har också nojat över "hur tycker andra att jag ser ut :nailbiting:" men har mer och mer kunnat släppa det :) Resonerar att har jag tillräckligt glada kläder är det ingen som tänker på den där valken under :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
671
Senast: Piaff
·
IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
395
Senast: sweep
·
Svar
1 141
· Visningar
62 267
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 451

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Skäller på andra hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp