Vad i hela friden gör vi? Del XXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kom hem vid 19.45 (vi som ska jobba på söndag fick "bara" jobba till 19 idag, för att få rätt vila), tog ett bad och läste några sidor i en pocket. Har tidrapporterat och skickat in den. ca 10 timmar övertid blev det. Nu är jag dödstrött så ska ta och borsta tänderna och sova. Imorgon har jag mycket att göra, diska (ser ut som ett bombnedslag...), hämta ut två paket, hämta post/lämna post hos brorsan, försöka få mamma att klippa mig (vågar inte raka håret själv riktigt än..) och förhoppningsvis tvätta lite tyg. Och iväg och leta efter bättre skor med stålhätta. Rädd att mina lilltår kommer trilla av och att jag kommer få världens liktorn på mina stortår... :turd:
 
Är det någon som vill gå ut o hämta mer ved åt mig ? Varmt o skönt men jag är frusen idag.
Antar att jag får göra det själv ,kaffe kanske hjälper upp det hela med några kardemummaskorpor.
 
Höll på att däcka totalt i skolan idag. Det började regna på vägen dit, sen satt vi i en kall sal flera timmar (där vi även behövde ta av tröja och linne för att kolla varandras ryggar). Vid lunch frös jag något enormt och hade världens huvudvärk. Hur jag tog mig igenom tre timmar till och cyklade hem minns jag knappt.
Känner mig halvdöd även nu, trots att jag sov tre timmar efter hemkomsten :( . Så efter min lägesrapport ska jag bädda ner mig igen, och hoppas på en betydligt bättre natt
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Barnen har skolresor till Stockholm nu i slutet av terminen, 16 åringen har rätt mycket fri tid där de går runt själva och är såklart...
2
Svar
22
· Visningar
2 294
Senast: Mabuse
·
Svar
202
· Visningar
9 009
Senast: sthu
·
Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
706
Senast: Piaff
·
  • Artikel
Hästnyheter Sju nationer finns representerade bland de tio startande i årets upplaga av Indoor Eventing under Sweden International Horse Show...
Svar
0
· Visningar
123
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp