Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi? Del XXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är fortfarande vaken, fick lite småpyssel gjort men nu är jag trött som ett as och måste ha en produktiv lördag. Funderar på att sova ett par timmar och sedan sätta fart. :meh:
 
Jag vaknade vid 6 i morse av behovet att gå på toa. Sen gick jag tillbaka till sängen men jag trodde inte jag skulle kunna somna om. Johodå! Det gick så bra så. Nu har jag precis vaknat ur skönhetssömnen och njuter av att sängen är så behaglig.

Jag kan inte ens minnas när jag unnade mig en sådan här sovmorgon senast.
 
Bakar bröd till frukost, när nu den andre tänker vakna. Var ute på konstnatten och tittade på allt fint folk har skapat. Otroligt egentligen, vad en del kan!
 
Det känns som om det här blir en strålande dag! Jag har hunnit bädda rent i sängen, satt igång en tvättmaskin, ätit frukost och duschat. Nu ska jag bara dricka färdigt mitt kaffe och sen går jag ut i trädgården och fixar. Jag hade bl.a. tänkt klippa den där gräsmattan idag. Och solen skiner så man blir helt bländad :D.
 
Har precis fått minstingen att sova. Han meddelar att Volbeat går inte att sova till, däremot Metallica är perfekt att sova till :laugh: Sambon och mellanpojken ska åka in till stan och komplettera lite bildelar. Jag ska repetera matte och städa äldsta sonens rum efter mellanpojkens framfart igår :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
678
Senast: Piaff
·
  • Artikel
Hästnyheter Sju nationer finns representerade bland de tio startande i årets upplaga av Indoor Eventing under Sweden International Horse Show...
Svar
0
· Visningar
115
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Jag har suttit i princip hela dagen och försökt jobba. Försökte starta på allvar för snart två timmar sedan och jag har knappt fått...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 071
Senast: Sel
·
  • Artikel
Hästnyheter Förra året tog Frida Andersen en andraplats i Agria Top 10 Indoor Eventing. I år trodde hon först inte att det skulle räcka till en ny...
Svar
0
· Visningar
136
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp