Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi? Del XXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har kopplat av så pass mycket nu så det känns i kroppen att det har varit mkt på jobbet

Men ligger i killens säng och väntar på att han ska komma och lägga sig bredvid mig
 
Du o jag :love:

Veckan har av någon anledning varit lång ochatungjobbad. jag är trött. Skittrött - mest i huvudet. Ska inte göra något vettigt alls.
En helt obokad helg väntar. Har bunkrat upp med köttfärs och grönsaker och ska laga mat. Och vandra i skogen. Och pyssla i trädgård och hus. Kort sagt bara drälla omkring och ha de bra.

Fick ett samtal om ID-koll av 6 eller 7 fölisar i slutet av månaden också. Kul och intressant. Tyvärr ett par skäckar - trots att jag sagt till kunden att hon inte ska betäcka fram skäckar ;)

Skål allihop. Nu dricker vi vin hörni.
Du å jag @tanten :up:
 
SKÅL! @tanten, @daymint, @Klara, @ainasoja, @Snurrfian :banana: Cider här och mannen håller på att röka räkor :love:

Har jag missat någon?
Jag har också ätit rökta räkor, och vanliga, kräftor och havskräftor, krabbklor och en halv hummer! :D Jag och en till delade på en flaska vin och vi har haft en riktigt härlig kväll! En sån man kan spara och ta fram när man behöver lite extra glädje! :D
 
Jisses i gatan vad mycket det har varit på jobbet nu ikväll. Började med polisingripande i Forsheda av alla byhålor med försenade tåg och massor av pappersarbete till följd. Sen blev det växling med en allt annat än klar förare. Han ville prompt göra på sitt sätt vilket resulterade i att han har gått hem och jag sitter och väntar på felavhjälpare :banghead:
Utöver det har jag hur mycket som helst att kvittera, jobbar som tur var halvnatt imorgon så jag kan fortsätta då när jag lessnar ur inatt ;)
 
Funderar på vad som är på gång i kroppen, halsont, huvudvärk och så fruktansvärt ont i benen/fötterna så jag snart säger upp mig från livet.
 
Jäklar vad ont i magen jag fick av pizzan.
Inte för att den var dålig men åt för mycket ändå åt jag inte hela pizzan.
 
Funderar på vad som är på gång i kroppen, halsont, huvudvärk och så fruktansvärt ont i benen/fötterna så jag snart säger upp mig från livet.
Usch, hoppas du piggnar till snabbt.


Jäklar vad ont i magen jag fick av pizzan.
Inte för att den var dålig men åt för mycket ändå åt jag inte hela pizzan.
Lätt gjort ibland och man lär sig aldrig tycker jag :o hoppas det blir bättre och att du kan sova.
 
Ack, vaknade just från en ofrivillig tre timmars tupplur i soffan. Så nu är jag kall och stel i hela kroppen, aj!

Och kommer inte att kunna somna om igen om jag går och lägger mig i sängen :meh: Snormycket att göra imorgon så det här passar väldigt bra :mad:
 
Vaknade, råkade tänka på jobbet och känner mig låg :cry:

På söndag eller måndag får det nog bli en hjälp jag måste säga upp mig-tråd.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Barnen har skolresor till Stockholm nu i slutet av terminen, 16 åringen har rätt mycket fri tid där de går runt själva och är såklart...
2
Svar
22
· Visningar
2 129
Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
686
Senast: Piaff
·
  • Artikel
Hästnyheter Sju nationer finns representerade bland de tio startande i årets upplaga av Indoor Eventing under Sweden International Horse Show...
Svar
0
· Visningar
120
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Jag har suttit i princip hela dagen och försökt jobba. Försökte starta på allvar för snart två timmar sedan och jag har knappt fått...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 203
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp