Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 007
  • Visningar Visningar 55 376
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sitter i väntrummet på ackis provtagning. När jag är klar här ska jag gå upp till glashuset för urinprov. Tur att jag har ett flexibelt jobb!

Äter frukost och funderar på om jag ska åka till skilan idag eller inte. Börjar jobba kl 15, iof är jobbet nära skolan.

Då har man ringt 11414 om dött rådjur på cykelvägen de tog 7 min att komma fram så de går snabbt här ju

Har speedledger om det hjälper vad jag har för något :p

Nog kan du ändra även de låsta? Men då måste du göra en ändringsverifikation, dvs en ny verifikation, inte gå in och ändra i ursprungsverifikationen så som jag antar att du gör i de olåsta. När jag går in på en låst verifikation kommer fortfarande alternativet till ändringsverifikation upp. Bokför också månadsvis.

Nog kan du ändra även de låsta? Men då måste du göra en ändringsverifikation, dvs en ny verifikation, inte gå in och ändra i ursprungsverifikationen så som jag antar att du gör i de olåsta. När jag går in på en låst verifikation kommer fortfarande alternativet till ändringsverifikation upp. Bokför också månadsvis.
Aha, ska kolla! Vet inte om jag är tillräckligt duktig för att få till det men ska kika, tack!

Klickar jag på verifikationen får jag upp "korrigera" "nollställa" Nollställa går inte att välja. Går att klicka in på korrigera, göra ändringar och sen när jag vill spara blir det "fel. Perioden är låst".

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
874
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Använder Insta i webbläsaren. Vill ta bort en hel chatt men instruktionerna jag hittar funkar inte. Det kommer inte upp nån knapp med...
Svar
2
· Visningar
274
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Jag jobbar fyra dagar i veckan och är föräldraledig en. Så ser det ut fram till sista augusti. Sen är frågan, ska jag gå ner till 80%... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 287
Senast: fio
·
Träning Vi har ett problem som jag tänkte kolla om någon har tips på om detta går att lösa. Vi har en äldre ponny på 24 år som rids ca 3 dagar i...
Svar
2
· Visningar
372
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka