Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 007
  • Visningar Visningar 55 376
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och förvånas över hur otroligt bra hela den här dagen varit.
Underbar hundtävling. Fick sedan hjälp att se nya serien som jag nämnde i den här tråden.. igår? Den var tokigt jättebra, precis som väntat :love:

Hundarna är glada, jag har glass och nu lyssnar jag på The Ark. Perfekt avslutning på dagen :D

Är glad att min medicinering mot hypotyreos gjort så jag kan gå ner i vikt igen.
När jag var som sjukast gick jag inte ner om jag inte åt typ 300 kval om dagen och tränade. Dvs inte hållbart.
Nu äter jag normalt och tränar inte mkt. Men kilona försvinner.
Grymt skönt! Min kropp mår bäst när jag är lätt.

Inledde dagen med att kolla på TV där ämnet var regler kring kläder och mönstermix. Tydligen fanns det en enorm osäkerhet kring detta. Sen tänkte jag "well skit samma" och gick ut :p
Har nu skrivit ihop ett blogginlägg i ämnet, har käkat middag men känner mig trots detta hungrig. Orkar dock inte gå ut och köpa ngt onyttigt (jävligt bra att vara lat i denna fråga känner jag!!!) :p
Apropå kläder och mönstermix så slog sig ett gäng äkta white trash ner vid mitt bord på pizzerian förra veckan (ja dom frågade först om dom fick) och dom hade precis alla white-trash-attribut som kepsar, småfeta, klädseln var väl "sådär" milt uttryckt och som pricken över i hade två av dom t-shirts med vargar på. :rofl:
Exakt varför dom slog sig ner där jag satt vet jag inte då pizzerian var så gott som folktom men vi hade iallafall livat där i hörnet och dom stackare som satt närmast såg skräckslagna ut. Snacka om att underklassen tog över stället. :laugh:

Vad dom hade för bil? En välsliten 740 förstås. Vad dom beställde för mat? Naturligtvis hamburgertallrik med mycket pommes. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
932
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Använder Insta i webbläsaren. Vill ta bort en hel chatt men instruktionerna jag hittar funkar inte. Det kommer inte upp nån knapp med...
Svar
2
· Visningar
277
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Jag jobbar fyra dagar i veckan och är föräldraledig en. Så ser det ut fram till sista augusti. Sen är frågan, ska jag gå ner till 80%... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 386
Senast: fio
·
Träning Vi har ett problem som jag tänkte kolla om någon har tips på om detta går att lösa. Vi har en äldre ponny på 24 år som rids ca 3 dagar i...
Svar
2
· Visningar
375
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka