Vad i hela friden gör vi?! Del LI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Överlevde medarbetarsamtalet. Faktiskt riktigt nöjd med det. Kändes bra.

Åkte direkt till stallet efter jobbet och red lektion. Min normalt överstressade häst var så lugn att han knappt orkade lyfta fötterna. Trots att det blåste halv storm. O_o Att en annan betsling kan göra sådan skillnad. Och imorgon ska sadeln lämnas in på omstoppning så hoppas jag att den ska sluta dra snett också.

Tittar på "Bäst i test" med skräckblandad förtjusning. Fast det var kul när de skulle måla av en häst medan de red på en annan häst :D

Edit: Jag tittar alltså aldrig på TV hemma, där är det DVD som gäller. Det känns som något spännande socialt experiment när jag är här och bara har TV:n (utan betalkanaler :meh:).

Jag har vin, men är fullproppad med diklofenak... axeln tyckte inte om att sanera lerig ponny :cautious:
Min kropp gillade inte att jag red i går :down: tänkte döva smärtan lite med vin i kväll och för att jag faktiskt förtjänat lite vin efter denna vecka ;) men jag antar att jag får träffa Panocoden i stället om jag ska lyckas sova :meh:

Min kropp gillade inte att jag red i går :down: tänkte döva smärtan lite med vin i kväll och för att jag faktiskt förtjänat lite vin efter denna vecka ;) men jag antar att jag får träffa Panocoden i stället om jag ska lyckas sova :meh:
Jag skulle ha väntat med knarket... :angel:

Skrivit ut nummerlapp och letat fram hundpapperna. Hade det varit jag som skulle visa henne imorgon så hade jag skitit knäck nu.

Vi kollar på skidskytte och går igenom svenska skrivregler. Sådana grundläggande saker som långa och korta vokaler, skillnaden på accent och apostrof och liknande :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 089
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
811
Senast: WildWilma
·
R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 080
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 983
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?