Väldigt mycket beslutsångest om nästa helgs hingstpremiering 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Knepig fråga. Jag grunnar på samma sak. Allt jag kan komma på kostar pengar.Jag gör så inihelskotta massa saker för att andra ska bli glada.
Måste göra mig själv glad med men hur?
Han insåg nog det när jag tittade på honom@Snurrfian: Undrar om han fattar hur nära döden han var?!![]()
Ja det är ju det med.Knepig fråga. Jag grunnar på samma sak. Allt jag kan komma på kostar pengar.
Jag gör så inihelskotta massa saker för att andra ska bli glada.
Måste göra mig själv glad med men hur?
Jag har vin, men är fullproppad med diklofenak... axeln tyckte inte om att sanera lerig ponnyJag vill dricka vin i kväll men har inget så får nöja mig med te ..... det är inte riktigt samma sak![]()
Min kropp gillade inte att jag red i gårJag har vin, men är fullproppad med diklofenak... axeln tyckte inte om att sanera lerig ponny![]()
Blir kvar en natt på Hotell Ackis.
Få se om jag sova...
Jag skulle ha väntat med knarket...Min kropp gillade inte att jag red i gårtänkte döva smärtan lite med vin i kväll och för att jag faktiskt förtjänat lite vin efter denna vecka
men jag antar att jag får träffa Panocoden i stället om jag ska lyckas sova
![]()
oj oj blir en tidig kväll?Jag skulle ha väntat med knarket...![]()
Haha tänkte prova den imorgon medan jag städarEtt glas Black Tower?
Nja. Det borde bli det. Men jag vill se färdigt på fireflyoj oj blir en tidig kväll?![]()