Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade önskat att mamma pappa eller syrran var i livet.
Vissa saker hade varit enklare att bara få prata av sig med med dem.
Saknar verkligen nån att prata med.
Sambon kan inte ta emot allt heller och sen kompisarna kan jag inte berätta allt för heller.
Sånt brukar jag få bakslag för nämligen
Den bra ska sluta.Kurator via vc?
Den bra ska sluta.
Så vet inte hur det blir nu.
Ge den nya en chans, jag vet hur jobbigt det kan vara men det är guld värt att ha någon som man kan gå till och ösa ur sig allt ibland och därmed lätta på trycket. Det kanske blir jättebra? Ny person, lite nya infallsvinklar? Tillsammans kanske ni hittar nya vägar att gå?Den bra ska sluta.
Så vet inte hur det blir nu.
Har bara bytt ett 10 tal gånger under de sista 3 åren så orkar liksom inte starta om.Ge den nya en chans, jag vet hur jobbigt det kan vara men det är guld värt att ha någon som man kan gå till och ösa ur sig allt ibland och därmed lätta på trycket. Det kanske blir jättebra? Ny person, lite nya infallsvinklar? Tillsammans kanske ni hittar nya vägar att gå?
Jag vet precis hur det är. Men kuratorn ska väl vara där och hjälpa dig att bolla med det du behöver? Det är ju ändå din tid när du är där?Har bara bytt ett 10 tal gånger under de sista 3 åren så orkar liksom inte starta om.
Sen är det ju ibland såna saker som kuratorn inte har tid för utan man kanske vill bolla bara ändå.
Så det är inte lätt.
Sov gottDax att sova. Trött.
Gonatt buke!