Vad i hela friden gör vi?! Del LI

Status
Stängd för vidare inlägg.
På tåget på väg hem.
Grymt nöjd med min egen insats på jobbet denna veckan. Inte ofta jag känner så, jag är nog slav under jantelagen och skäms lite när jag känner så :o men nu ska jag fanimig stå för att jag är suveränt duktig! :D

Hade önskat att mamma pappa eller syrran var i livet.
Vissa saker hade varit enklare att bara få prata av sig med med dem.
Saknar verkligen nån att prata med.
Sambon kan inte ta emot allt heller och sen kompisarna kan jag inte berätta allt för heller.
Sånt brukar jag få bakslag för nämligen

Hade önskat att mamma pappa eller syrran var i livet.
Vissa saker hade varit enklare att bara få prata av sig med med dem.
Saknar verkligen nån att prata med.
Sambon kan inte ta emot allt heller och sen kompisarna kan jag inte berätta allt för heller.
Sånt brukar jag få bakslag för nämligen

Kurator via vc?

Släppt in hästar och lagt om vovvan sår som vätskat en del men nu äntligen börjat läka som det ska :up:
Nu är jag nerbäddad med Panocod, te och spikmatta! Härliga fredag lixom... och godissugen till bedrövelse :wtf:

Den bra ska sluta.
Så vet inte hur det blir nu.
Ge den nya en chans, jag vet hur jobbigt det kan vara men det är guld värt att ha någon som man kan gå till och ösa ur sig allt ibland och därmed lätta på trycket. Det kanske blir jättebra? Ny person, lite nya infallsvinklar? Tillsammans kanske ni hittar nya vägar att gå?

Hamnat i soffan efter stallet och en hundpromenad...

Pratade med en vän som jag inte träffat (eller pratat med) sen i somras. Ska troligtvis åka upp igen i sommar och hälsa på! Blev märkligt nedstämd av samtalet, samtidigt som det var jättekul att prata med henne :confused: Kanske är lite trötthet från veckan som hinner ikapp...

Blir en relativt lugn helg dock, som inleds med chokladfrukost med en fin vän imorgon :love: Hoppas det blir trevligt, även om jag har en liten grej jag behöver ta upp med henom.

Tror jag ska försöka lyfta humöret med lite BnJ nu iaf :angel:

Ge den nya en chans, jag vet hur jobbigt det kan vara men det är guld värt att ha någon som man kan gå till och ösa ur sig allt ibland och därmed lätta på trycket. Det kanske blir jättebra? Ny person, lite nya infallsvinklar? Tillsammans kanske ni hittar nya vägar att gå?
Har bara bytt ett 10 tal gånger under de sista 3 åren så orkar liksom inte starta om.
Sen är det ju ibland såna saker som kuratorn inte har tid för utan man kanske vill bolla bara ändå.
Så det är inte lätt.

Har bara bytt ett 10 tal gånger under de sista 3 åren så orkar liksom inte starta om.
Sen är det ju ibland såna saker som kuratorn inte har tid för utan man kanske vill bolla bara ändå.
Så det är inte lätt.
Jag vet precis hur det är. Men kuratorn ska väl vara där och hjälpa dig att bolla med det du behöver? Det är ju ändå din tid när du är där?
Jag har fått byta vc för att följa min kurator eftersom hon är den enda det fungerat med. Jag bytte många gånger innan jag hittade henne så jag förstår vad du menar med att börja om. Det är skitjobbigt och påfrestande och man vet ju aldrig var det leder. Men det jag menar är att det kan bli bra. Kanske är den nya den du letat efter hela tiden?
Jag menar bara, ge inte upp det hela utan ge det en chans.

Efter många om och men har det i princip tagit slut med pojkvännen, så nu har jag tvingat på min vän mitt sällskap och ska tröstäta blåbärspaj.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 089
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
811
Senast: WildWilma
·
R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 080
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 983
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?