Vad i hela friden gör vi?! Del LI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blä! Sen jag kom hem från Riga för två helger sen så har jag märkt att ångesten kommit smygande och idag var det ingen rolig dag! :cry::turd:

Den här veckan har jag vart otroligt seg... Haft svårt att somna vilket gjort att jag vart trött och sovit längre på em/kvällen så som idag, ca 1 timme och 45 min tills det är dags att åka till jobbet :meh: blir det samma imorgon bitti när jag kommer hem får jag nog hålla mig vaken några timmar efter jobbet och hoppas sova mellan typ 12-20 :meh:

Jag har funderat på det men nej, det känns fel. Dessutom blöder jag så himla lite, det värsta är svullnaden innan. Den triggar anorexin rätt bra :( *jag är fet och och ful så jag ska inte äta något osv* :down:
Jag har den ju ffa för att migränen minskar drastiskt. Att mensen försvinner är ju bara en bonus ;) den preventiva effekten behövs inte riktigt :rofl:

Snön vräkte ner när jag drog på fiske men det gav sig snabbt .Så har haft strålande sol hela dagen och det känns i ansiktet .Men fisket gick sämmre ! Tjejerna som var där då jag kom dit fick sina fem fiskar .Hade varit trögt åt dom åxo men dom började 6,30 och fick dom på en kort stund då jag var där vid 10,30.Själv fick jag bara två en rejält stor röding och en lagom stor forell men småfisk i massor som fick gå tillbaka .Trött som en zombie men vågar inte vila .Var lika igårkväll så jag tog en tupplur vid 18 tiden och vaknade kl 1 på natten och somnade om och sov till kl 7 .Helt slut på undertråden !

Har läst igenom några böcker om unghäst- och trickträning, så nu vet jag var jag och guldhästen ska roa oss med framöver :D . Nu däremot ska jag försöka få färdigt en bit av min diamond painting, den föreställer ena katten och är 50x50 cm stor. I dagsläget har jag färdigställt max en tiondel av den, så det är bara att pärla på om den ska komma upp på väggen någon gång

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 099
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
823
Senast: WildWilma
·
R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 085
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 068
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025