Vad i hela friden gör vi?! Del LI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gymnasiekursen Administration 1 är nog en ganska lätt kurs för mig om jag siktar på godkänt. Har man aldrig arbetat (vilket väl är vanligast när man går på gymnasiet) är det säkert klurigare.

Men skönt för mig :)

Barnet och pappan sover. Borde jag också göra men har duschat, ätit frukost, fodrat hästarna, burit in ved och läst kapitel 1 av 9 i läroboken om administration.

Får satsa på att sova middag.

-8 här när jag åkte hem från jobbet. På typ 40 minuter har jag plockat in ren disk, diskat det lilla som blivit under veckan (kör ju dietshake's just nu så har inte lagat någon mat så det var inte så mycket skönt nog), städat badrummet, kastat post som samlats på hög i veckan, vikt ihop typ 6-7 kartonger som stått i hallen och vart i vägen. Det är mer än vad jag gjort på hela veckan här hemma :eek:
Ska baka kärleksmums nu tror jag. Har lovat att baka sockerkaka till "mina karlar" på jobbet, men dom förtjänar lite mer tycker jag. Ska få hjälp att kolla vad som är tokigt med vindrutetorkaren på bakrutan under veckan. Dom har redan kollat en vända och konstaterat att det inte är en säkring iaf. Den funkar inte, och en av karlarna har jobbat som elektriker i Irak. Så i utbyte får dom lite bakat. Dom ville först betala för att jag skulle baka, men vad tusan, bättre byta tjänster :)

Min nacke/skuldra/axel har gått i vild strejk :arghh: måste väl börja träna men just nu känns det nästan värre än vad smärtan är :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 125
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
863
Senast: WildWilma
·
R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 090
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 140
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka