Vad i hela friden gör vi?! Del LI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såg en film igår och den slutade vid midnatt. Aja baja. Jag ska ju lägga mig senast kl 23. Lite seg morgon men nu är jag vaken … tror jag.

Min nacke/skuldra/axel har gått i vild strejk :arghh: måste väl börja träna men just nu känns det nästan värre än vad smärtan är :laugh:

I know the feeling... :meh:

Min naprapat kommer att få träningsvärk när jag kommer hem men det kan han gott ha så ont det gör när han behandlar en! :devil:

Sitter och försöker plugga TTJ. Jag ska iväg på prov om drygt en vecka och i år är det så svårt att hälften av instruktörerna bommade. Får jag inte godkänt blir jag tagen ur tjänst och det vill jag inte!

Tagit allergi tablett då jag nyst konstant och allmänt rödmosig. Vet inte om det är en reaktion på thacapzolet. Trött på mediciner nu.
Allmänt lite seg då jag var i stan hos syrran igår och vi satt och spelade nya Zelda till kl 4 hehe.
Det är jy så bra nya Zelda. Listat ut hur en låser upp minnen än?

Moppat av golven i kök hall och vardagsrum lite snabbt. Ska försöka dammsuga ikväll om jag hinner, beror på när jag vaknar. Men nu ska jag duscha, sen sova!

Det är jy så bra nya Zelda. Listat ut hur en låser upp minnen än?

Har bara provspelat, dvs kommit ut i Hyrule och till en by med hästar. Bara fånga in vildhästar och försöka tämja dem är ju ett sant nöje! ;)
Ska försöka investera i ett eget snart. Har du Nintendo switch?

Oj oj! Släppte ut hästar, åt frukost, kollade på tv och somnade! :o
Vaknade åt lunch och nu är jag kanske redo att ta tag i dagen..... :angel: konstiga saker händer tydligen när man är ledig och inte behöver stressa ihjäl sig över 45783953 saker som står på att göra listan och ska hinnas med.
Mer sånt här tack! :D

Har bara provspelat, dvs kommit ut i Hyrule och till en by med hästar. Bara fånga in vildhästar och försöka tämja dem är ju ett sant nöje! ;)
Ska försöka investera i ett eget snart. Har du Nintendo switch?
Jag har inte nej. Kompisen har switchen.
Hen beställde när hen var på förhandsvisningen. Vildhästarna är fiiiina.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 125
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
863
Senast: WildWilma
·
R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 090
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 140
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka