@dobbis nu snöar det...Mellan Enköping och Bålsta blåser det bara, ingen nederbörd och torra vägar, än så länge.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@dobbis nu snöar det...Mellan Enköping och Bålsta blåser det bara, ingen nederbörd och torra vägar, än så länge.
Men herregud vad yrar du om? Jag bor också i Sthlms innerstad och känner VERKLIGEN inte igen mig i det du skriver.Det är ännu lugnt här (Sthlm innerstad norra sidan) men det är nog bara en tidsfråga. Söder är i stort sett förlorat. Vem kommer köpa bostadsrätter för typ 10 mille och hamna mitt i gängkrig, stenkastning och knarkhandel? Tryggast är nog snart att att bosätta sig under en gran i norrländska skogarna typ.
Polis, räddningstjänst och ambulans kan inte köra fram utan att bli utsatta för stenkastning. Polisen har inga resurser att sätta in. Män(niskor) springer runt med automatvapen och det skjuts typ dagligen.
Men Löfven tycker nog att det går finemang för Sverige![]()
Det började just snöa..........@dobbis nu snöar det...
Men herregud vad yrar du om? Jag bor också i Sthlms innerstad och känner VERKLIGEN inte igen mig i det du skriver.
Gaffelochknivsöder - fullt av frustrerade reklamare och mediasnubbar med uppdämda behov och antisociala tendenserKnivsöder!
Gaffelochknivsöder - fullt av frustrerade reklamare och mediasnubbar med uppdämda behov och antisociala tendenser![]()
Where they can riot freelyJaaaaett Gated Community för hipsters.