Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för innehåll i en vetevärmare? Det är ju rätt enkelt att sy ett sånt överdrag ju och det är ju inga omöjliga mått direkt.Jag avskyr min nya vetevärmare och min gamla (som råkade vara på väg att brinna upp) tillverkas inte längre
Jag vill ha avtagbart yttertyg, snoddar att binda fast den med och att den är ca 15x60 cm som den gamla men det är tydligen omöjligt![]()
Jag avskyr min nya vetevärmare och min gamla (som råkade vara på väg att brinna upp) tillverkas inte längre
Jag vill ha avtagbart yttertyg, snoddar att binda fast den med och att den är ca 15x60 cm som den gamla men det är tydligen omöjligt![]()
Sy själv, det går lika bra med ris som med vete, glöm inte vattenglas när du värmer den i micron.Jag avskyr min nya vetevärmare och min gamla (som råkade vara på väg att brinna upp) tillverkas inte längre
Vete, helt. Och gör inte som @cili när hon sydde en och googla på helveteVad är det för innehåll i en vetevärmare? Det är ju rätt enkelt att sy ett sånt överdrag ju och det är ju inga omöjliga mått direkt.
Vad är det för innehåll i en vetevärmare? Det är ju rätt enkelt att sy ett sånt överdrag ju och det är ju inga omöjliga mått direkt.
Kan du inte sy en?? Jag bad en kompis sy nytt tyg till min.Jag avskyr min nya vetevärmare och min gamla (som råkade vara på väg att brinna upp) tillverkas inte längre
Vad är det för innehåll i en vetevärmare? Det är ju rätt enkelt att sy ett sånt överdrag ju och det är ju inga omöjliga mått direkt.
Kan du inte sy en?? Jag bad en kompis sy nytt tyg till min.
Jag hade ett vågrätt sträck...Sy?! Vad är det
/2:a i syslöjd![]()
Sy?! Vad är det
/2:a i syslöjd![]()
Jag fick en 4:a för att jag var så duktig på att sticka och virka.
/Ainasoja som har en mor som älskar att handarbeta men kan inte sticka eller virka själv. Tur att vi fick stickning och virkning som läxa..... gick snabbt att göra och inte en enda maska var fel på läxan.
Min lärare dissade min jävla obligatoriska stickning... mamma var tydligen inte tillräckligt bra på att sticka ojämnt![]()
Jag fick en 4:a för att jag var så duktig på att sticka och virka.
/Ainasoja som har en mor som älskar att handarbeta men kan inte sticka eller virka själv. Tur att vi fick stickning och virkning som läxa..... gick snabbt att göra och inte en enda maska var fel på läxan.