Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kom jag också på så nu är det köttbullar o makaroner på G.Kom på att jag inte har ätit kvällsmat![]()
Det kom jag också på så nu är det köttbullar o makaroner på G.
Jag äter pastasallad med kyckling![]()
Blev samma här idag men tydligen hade jag tänkt bjuda halva huset på makaroner ? så får nog fundera på att göra makaronigratäng någon dag för nu finns det 4(!!) lådor i frysen med bara makaroner (varav en är grymt stor)Det kom jag också på så nu är det köttbullar o makaroner på G.
Är det stackars Ammo som får på pälsen?Dagens roligaste är lätt att hunden satt snällt i soffan när katten bestämde att nu jäklar är det nog!
Katten tog ett raskt skutt från golvet och landade en decimeter från hunden. Katten fräste sedan och slog några snabba slag mot hunden som i rena förskräckelsen trillade ner från soffan
Fem minuter senare gjorde katten om ritualen med samma resultat. Hunden gav nu upp och bytte soffa![]()
Alltså vilka krav ni ställerbalklänningar, sadelöverdrag... Vad kommer här näst, ett hästtäcke?
![]()
Är det stackars Ammo som får på pälsen?
Haha, ja. Han har det inte så lätt![]()
Förresten om någon har tips för hur man blir av med en vagel riktigt snabbt kan ni ju vara så hemskt snälla och låta mig veta.
Har ju en date i morgon för första gången på hur länge som helst![]()
Hahahaha, snacka om heltäckande klädsel!En sån här?
![]()