Vad i hela friden gör vi?! Del LI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det kom jag också på så nu är det köttbullar o makaroner på G.
Blev samma här idag men tydligen hade jag tänkt bjuda halva huset på makaroner ? så får nog fundera på att göra makaronigratäng någon dag för nu finns det 4(!!) lådor i frysen med bara makaroner (varav en är grymt stor) :rofl:
Jag kommer aldrig bli en stjärna i köket men skönt att ha lite klart för makaroner är ju såå jobbigt att koka :o:p

Dagens roligaste är lätt att hunden satt snällt i soffan när katten bestämde att nu jäklar är det nog!
Katten tog ett raskt skutt från golvet och landade en decimeter från hunden. Katten fräste sedan och slog några snabba slag mot hunden som i rena förskräckelsen trillade ner från soffan :rofl:
Fem minuter senare gjorde katten om ritualen med samma resultat. Hunden gav nu upp och bytte soffa :D

Dagens roligaste är lätt att hunden satt snällt i soffan när katten bestämde att nu jäklar är det nog!
Katten tog ett raskt skutt från golvet och landade en decimeter från hunden. Katten fräste sedan och slog några snabba slag mot hunden som i rena förskräckelsen trillade ner från soffan :rofl:
Fem minuter senare gjorde katten om ritualen med samma resultat. Hunden gav nu upp och bytte soffa :D
Är det stackars Ammo som får på pälsen?

Fick mig drygt en timmes sömn, det var välbehövligt.
Nu har jag skickat iväg en spärrfärd, fått avslut på tre A-skydd och pluggat lite till. I,5 h kvar innan jag får åka hem till sängen :)

Väntar på att få ta blodprover.

Det ena måste jag vila i 30 minuter innan så de vill göra det efter lunch istället.

Doktorn var faktist mycket bättre än vanligt, hon frågade inte ens om jag var gravid eller kollade skeptiskt på mig utan verkade to på mig när jag sa att det är ett problem när man sover konstant utan att bli utvilad och har gjort så i två månader O_o Helt chockerad.

Vaknade också upp med mitt livs första vagel i ögat, för att göra livet ännu lite bättre liksom.

Förresten om någon har tips för hur man blir av med en vagel riktigt snabbt kan ni ju vara så hemskt snälla och låta mig veta.

Har ju en date i morgon för första gången på hur länge som helst :cry:

Ja en pyjamas med hals :D
En sån här? :rofl::rofl:
7a299a8677c158838f83e81c9a3fbb65.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 150
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
886
Senast: WildWilma
·
R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 090
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 182
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka