athena_arabians
Trådstartare
Fan fan fan.
Var iväg och kollade blodvärdet för en stund sedan.
103 fast jag fick två påsar blod för exakt en månad sedan.
Inte bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fan fan fan.
Var iväg och kollade blodvärdet för en stund sedan.
103 fast jag fick två påsar blod för exakt en månad sedan.
Skönt att det går åt rätt håll! Är det tänkt att du ska få en dos igen om ett halvår, eller har du övergått till att få en gång per år som jag förstått att många får istället efter några år? (Minns även att du fick vänta ett tag med den här dosen pga värdena.)
Själv ska jag på MR den 13:e april och är plåtarna okej, och värdena bra så är det tänkt att jag får nästa dos i början av maj. Gud vad jag längtar :P
Jag vet ingenting just nu. Skulle få telefontid med läkaren i APRIL?
Men hade inte du massor med jobberbjudanden?Jag kom hem från stallet, hade tillräckligt med motivation för att faktiskt ta ner julbelysningen som satt kvar i träden och sen la jag mig i sängen med laptopen i knät för att kolla på jobb. Det känns verkligen deprimerande att söka jobb.
Och jag väntar fortfarande på det där samtalet från Han.
Jag har en plan. Håller tummarna hårt nu !
Smärtstillat och lyckats vila en stund, så skönt!![]()
Inget jag vill göra. Det är ju typ jobba på kafé, affär, mm. Eller inom logistikbranschen och den vill jag ju komma ifrån.Men hade inte du massor med jobberbjudanden?
Bättre än inget?Inget jag vill göra. Det är ju typ jobba på kafé, affär, mm. Eller inom logistikbranschen och den vill jag ju komma ifrån.
Jo, det är klart. Än är det ingen panik, vi får se.Bättre än inget?
Ska hon opereras i Nairobi?
Det beror väldigt mycket på vilken sorts höftfraktur det är och hur den blir opererad. Oftast går det helt komplikationsfritt.
Kört till Uppsala med bebis.
Handlat på ICA.
Ammat och bytt blöja i bilen.
Träffat fotografen och köpt en massa bilder på bebisen.
Ammat och bytt blöja hos fotografen.
Kört hem från Uppsala med bebis.
Ammat och bytt blöja några gånger.
Haft Betygssamtal och ammat samtidigt.
Bytt böja.
Nu ska vi titta på Masterchef![]()
Så du har i princip ammat och bytt blöjor?In ena hållet och ut det andra
![]()
För första gången sen jag flyttade in i lägenheten för 3 år sen har jag idag putsat fönstrena!![]()
![]()
![]()
Sugvattnet i maskinen var löjligt svartgröngråttJag har gjort några av dem en gång. Den som putsat fönster hos mig är särbon![]()
Vi har haft tågstopp pga obehöriga i spåringen olycka tack och lov men det känns ju kymigt ändå... Har varit väldigt ofta på sista tiden. En del av jobbet jag gärna slipper konfronteras med.
![]()