Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ursäkta den icke efterfrågade kommentaren men har tänkt på det varje gång jag sett inlägg från dig:

Din avatarbild är så himla fin och du passar så bra i den frisyren!

Tack!! :bow: :love:

Senast ändrad av en moderator:
Jag maste bara saga att jag avgudar "mitt sjukhus och lakare". Jag hade en video conference med min doktor som sa att jag behovde komma in till henne sjalv anda, MEN hon bestallde en "comprehensive" (det vill saga allt) blod test och nagra rontgen bilder som jag kunde aka in och ta nar det passade mig.
Jag var dar i Mondags. Redan pa Mondag eftermiddag borjade provsvaren ramla in pa min sida pa sjukhuset, i gar, Tisdag, kom de sista svaren in. I morse ringde de fran min doktors office for att meddela att provsvaren ser ut att tyda pa arthritis och att doktorn darfor har skickat in en remiss till en rheumatologist och att de skulle ringa och boka tid fran den avdelningen.
5 minuter senare ringer de och bokar in en tid nasta vecka. :)
Nu far jag nog ordning pa det har ocksa! :cool:

Jag hade inte valt att bo nära centralen. Supertråkigt läge, trista restauranger (kan de ens kallas "restauranger"? Vi snackar hak där du får söndergrillad black and white med pommes och det är bilder på maten :o ), bara turister och drottninggatan erbjuder bara de större kedjorna med shopping. Ingen sthlm-are hänger där. Hade jag kommit utifrån hade jag undvikit just turistkvarteren vid centralen. Hellre då ta några steg över till Kungsholmen eller sökt sig en liten bit bort till trevliga bostadskvarter där folk faktiskt bor och umgås!
Jo men det handlade om vart det var billigt att bo, och jag bodde på Scandic för ett väldigt bra pris, det innebär inte att du behöver äta i området, det var inte det hon frågade efter. Förresten är det gångavstånd upp till Vasastan, nära till Odenplan osv

Läste just "Alternativ till Bigbang" under senast uppdaterade trådar och undrade vad fanken detta var för icke-vetenskaplig diskussion ... Jag tror att jag är trött :cool:

(Det stod Alternativ till Bigbag)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 109
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 532
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 266
Senast: Twihard
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 970
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Hönstråden II
  • Senast tagna bilden XVI