Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså hästen jag rider!:love: Vi hopptränade igår och slog än en gång mitt höjdrekord, vilket blev 115, även om det ser ut som att det ligger på 120 på filmen, men alltså!:love: Och det känns så enkelt! 1m med honom känns som 50 cm. :bump::banana:
Sen att jag åkte av med buller och bång efter ett 1 m hinder för att han blev lite glad i hatten kan jag bara skratta åt!:angel::rofl::bump:

Min förkylning ger sig inte:cautious:
Och så tror jag ett tag att nu gör inte halsen ont längre, tills jag kommer på att jag tagit smärtlindrande till halsen :rofl:

Fixat mina nya lampor till fönstret.
19599000_10154944736347762_5200275041382918816_n.jpg

Kolla upp vad lastbil kostar. Ofta tjänar man faktiskt på att ta det
6000 kr, men då måste jag även hyra transport och hämta i Stockholm.
Att åka och kolla skulle ta drygt ett dygn om jag kör konstant och tittar i två timmar, det blir ca 2000 i bara bensinkostnader (mer realistiskt tillkommer en natts boende). Det är minst 9000 kr bara för att titta och sen få hem hästen :(

Jag är sjuuuuuuk :arghh:

Har min första jobbdag på lördag (haft fyra veckors semester). Hoppas jag blir frisk innan dess. Känns ju så där att sjukskriva sig direkt efter semestern :cautious:
Har hela dagen känt mig febrig utan att ha någon feber. Bara ont i halsen, hostig och ont i kroppen. Kollade dock febern nu och mycket riktigt 38,5. Att jag kan känna mig febrig hela dagen men först nu kunna mäta det är fascinerande.

6000 kr, men då måste jag även hyra transport och hämta i Stockholm.
Att åka och kolla skulle ta drygt ett dygn om jag kör konstant och tittar i två timmar, det blir ca 2000 i bara bensinkostnader (mer realistiskt tillkommer en natts boende). Det är minst 9000 kr bara för att titta och sen få hem hästen :(
Vilka har du kollat med? Det låter väldigt dyrt, jag har fått hästar transporterade både från Danmark o hit och härifrån till tex Östersund, för under 1/2 priset.
Både transportörerna finns hög norr ut och kör veckoturer mellan skåne o norrland

Vilka har du kollat med? Det låter väldigt dyrt, jag har fått hästar transporterade både från Danmark o hit och härifrån till tex Östersund, för under 1/2 priset.
Både transportörerna finns hög norr ut och kör veckoturer mellan skåne o norrland
Skickar ett PM till dig om det strax

Är kär men börjar redan bli lite less. Det här med att träffas visar sig vara svårt med mina arbetstider och hans sjungande. Tar ett bad och funderar lite även om det jag helst vill är att han ska komma hit, pronto!

Haft en vän (komplicerat, makens kusins särbo som även kommer från byn och föräldrarna bor kvar) på besök, hennes mamma dog på midsommarafton, det var väntat, de har vakat över en vecka men självklart är det tungt. :( Så hon tog en promenad hit för en pratstund, skönt för oss båda. :heart

Blev mango chicken tacos på Zolaco. Sedan lite handling på Hemköp. Ladda busskortet på Pressbyrån innan jag åkte hem.
Somnade på soffan - sov tills det var dags att äta middag - Köttfärslimpa med fetaost.
Ska slösurfar lite innan det är dags för att titta på SVT hyllning av Micke Nyqvist kl 20

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 112
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 535
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 270
Senast: Twihard
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 970
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår
  • Uppdateringstråd 31