Sitter i väntrummet hos kiropraktorn. Blir två täta återbesök för att komma till rätta med mina problemområden. Känner mig mycket bättre sedan första besöket 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
RhodosPå Rhodos. Det är hett!
Ligger på rummet och är glad det finns ac.
6000 kr, men då måste jag även hyra transport och hämta i Stockholm.Kolla upp vad lastbil kostar. Ofta tjänar man faktiskt på att ta det
Har hela dagen känt mig febrig utan att ha någon feber. Bara ont i halsen, hostig och ont i kroppen. Kollade dock febern nu och mycket riktigt 38,5. Att jag kan känna mig febrig hela dagen men först nu kunna mäta det är fascinerande.Jag är sjuuuuuuk
Har min första jobbdag på lördag (haft fyra veckors semester). Hoppas jag blir frisk innan dess. Känns ju så där att sjukskriva sig direkt efter semestern![]()
Vilka har du kollat med? Det låter väldigt dyrt, jag har fått hästar transporterade både från Danmark o hit och härifrån till tex Östersund, för under 1/2 priset.6000 kr, men då måste jag även hyra transport och hämta i Stockholm.
Att åka och kolla skulle ta drygt ett dygn om jag kör konstant och tittar i två timmar, det blir ca 2000 i bara bensinkostnader (mer realistiskt tillkommer en natts boende). Det är minst 9000 kr bara för att titta och sen få hem hästen![]()
Skickar ett PM till dig om det straxVilka har du kollat med? Det låter väldigt dyrt, jag har fått hästar transporterade både från Danmark o hit och härifrån till tex Östersund, för under 1/2 priset.
Både transportörerna finns hög norr ut och kör veckoturer mellan skåne o norrland
Iofs några år sen men jag betalade 2800 mellan Vendel och Trollhättan med övernattning i Enköping då.Skickar ett PM till dig om det strax
Känner igen det (i lite annan variant). Med +22 mils avstånd dessutom är det inte helt okomplicerat.Är kär men börjar redan bli lite less. Det här med att träffas visar sig vara svårt med mina arbetstider och hans sjungande. Tar ett bad och funderar lite även om det jag helst vill är att han ska komma hit, pronto!