Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Klockan ar 10 pa formiddagen och jag har inte kommit i gang annu. O_o Sa kan det ga nar man sitter och tycker lite synd om sig sjalv.:p Nu ska jag iallafall stada upp efter hundar som finfordelat pinnar innomhus :meh: stada lite och ta tag i vasten jag nu har klippt till och behover borja sy.

Vad det galler att sy sa har jag inte gjort det pa 35+ ar :crazy: och aven om jag var ganska bra pa det da har jag glomt allt, tror jag, sa att starta med ett project som kraver att jag "hittar pa" mitt eget monster var kanske inte det smartaste.:angel:
Nar jag ritade av monstret pa tyget visste jag att det fanns ett satt att fa till markeringarna pa undersidan av dubbla tyglager ... men kunde inte for mitt liv komma ihag hur man gor. Jag flyttade monstret och mycket modosamt gjorde om hela proceduren medan jag funderade over hur man egentligen skulle gora.
Till sist var jag tvungen att titta pa YouTube och en video hade texten att "transfer" DA kom jag ihag.:laugh: Nu ar nodvandiga artiklar inkopta for att kunna transferera monster pa ratt satt. :p

Borde dammsuga men jag prokrastinerar med Scorpion på tv.
Ska försöka sega mig ut och dra igång lite musik så kanske det går bättre

Nu är gräset klart. Tur brorsan kommer hem i helgen från semestern :cautious: Mamma 'mutade" mig med att jag inte behövde betala hyra förra månaden om jag klippte gräset minst 2 gånger under de 5.5 veckorna han var borta :rofl: Jag har klippt 2 5 gång och I har klippt en halv gång :cool::rofl: Så det har nog blivit valuta för pengarna.
Nu ska jag åka till insamlingen, fulla bilen med skit. Sen kan det ju vara bra att äta nått :angel: En måltidsersättning till frukost och en drickkvarg till "lunch" är inte mycket att hänga i julgranen.

19436365_1904107679876607_4351607177216000000_n.jpg

:love::love::love:

Förstår om grannar och förbipasserande undrar....

jag går i dubbla tröjor och fleecejacka fast det är sommar. Tjocka mjukisbyxor kompletterar utstyrseln.
det är kallt att ha lågt blodvärde....

Varit med familjen på Leos lekland, det gick väldigt bra att slå ihjäl några timmar där :p Till och med den lille på fem månader satt lite i bollhavet :D Sambon gjorde empanadas när vi kom hem och nu sover minstingen och snart ska även treåringen hoppa i säng.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 122
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 544
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 273
Senast: Twihard
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 972
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka