Klockan ar 10 pa formiddagen och jag har inte kommit i gang annu.
Sa kan det ga nar man sitter och tycker lite synd om sig sjalv.
Nu ska jag iallafall stada upp efter hundar som finfordelat pinnar innomhus
stada lite och ta tag i vasten jag nu har klippt till och behover borja sy.
Vad det galler att sy sa har jag inte gjort det pa 35+ ar
och aven om jag var ganska bra pa det da har jag glomt allt, tror jag, sa att starta med ett project som kraver att jag "hittar pa" mitt eget monster var kanske inte det smartaste.
Nar jag ritade av monstret pa tyget visste jag att det fanns ett satt att fa till markeringarna pa undersidan av dubbla tyglager ... men kunde inte for mitt liv komma ihag hur man gor. Jag flyttade monstret och mycket modosamt gjorde om hela proceduren medan jag funderade over hur man egentligen skulle gora.
Till sist var jag tvungen att titta pa YouTube och en video hade texten att "transfer" DA kom jag ihag.
Nu ar nodvandiga artiklar inkopta for att kunna transferera monster pa ratt satt. 
Vad det galler att sy sa har jag inte gjort det pa 35+ ar
Nar jag ritade av monstret pa tyget visste jag att det fanns ett satt att fa till markeringarna pa undersidan av dubbla tyglager ... men kunde inte for mitt liv komma ihag hur man gor. Jag flyttade monstret och mycket modosamt gjorde om hela proceduren medan jag funderade over hur man egentligen skulle gora.
Till sist var jag tvungen att titta pa YouTube och en video hade texten att "transfer" DA kom jag ihag.