Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.

Börjar snarare tro att det står: kniper ej :yuck:

Nä jag blir less och besviken på alla män! Jag vill inte ha någon ny. Jag har inte plats för någon man i mitt liv heller.

Om 6 månader så kanske jag kan tänka på saken men nu mår jag bara illa av att ens tänka på det :yuck: :wtf: :meh:

Jag har en intressekonflikt i kroppen. Ögonen vill sova, men kroppen säger att det räcker nu. Eller, redan för en timme sedan. :meh:

Imorgon tror jag kroppen har en annan åsikt. Dagen ska ägnas åt att få in hästarnas mat för kommande vinter.

Jag får ju verkligen ta det som en komplimang att en kund och arbetskollega till mig varit tvärsäker på att jag gymmar. Jag förstod ju inte vad hon pratade om när hon menade på att jag ju tränar och bla bla bla.. Så mycket skit som jag har ätit under hösten och våren!:rofl:
Även några elever och en annan på jobbet just nu trodde detsamma.
Tack för mina gener, i guess!:D

Jag har haft en lang dag ... forst mycket jobb med hundar (och en psycho bulldog :nailbiting:) sedan rida med Posset ... nar min alskade gamla gubbe till hast fick NOG och ta av ett riktigt "temper tantrum".:cautious: Det blir ingen mer "forsiktigt, han borjar bli gammal" attityd fran mig. Hadanefter ar livet for gamlingen tufft.
Han far INGA mer eftergifter ... har han nog med energi att fa ett par sammanbrott (over shanklar. Han HATAR att kanna benen pa ryttaren. Man rider Paso Finos nastan utan ben kontakt ... men jag glomde mig da jag mest ridit dressage de senaste aren och jag behovde flytta honom sidled ... flera ganger pa raken.:angel:)
Nu ar det midnatt och det ar dags att saga G'natt. :)

Har precis vaknat. Ska äta frukost innan det är dags att lämna tillbaka hunden och sen åka till stallet, handla lite mat, duscha och åka till Malmö på fotbollsmatch :)

Det känns som att jag sett allt värt att se på internet. Har varit utanför dörren två korta stunder sen jag kom hem från allt kaos i stallet i tisdags. Det är konstant solsken och blå himmel, men jag har ingen lust att göra något alls.
Idag ska jag iväg och kolla på en häst som står strax utanför stan. Tror inte att han är ett dugg intressant egentligen, men har sagt att jag åtminstone kan åka ut och titta på honom. Ångesten är enorm. Jag vill inte ha en ny häst, jag hade drömhästen och ville ha kvar honom.

Om någon för ett drygt år sedan hade sagt att jag skulle ge mig ut och springa 5km klockan 8 en lördagmorgon hade jag idiotförklarat denne. :laugh:

Men nu har jag gjort det och det är dags att dra till stallet och få in lite hö.
Samma här, kanske inte klockan 8 men innan frukost!
Så skönt att ha det gjort så hela dagen kan ägnas åt annat!

Det känns som att jag sett allt värt att se på internet. Har varit utanför dörren två korta stunder sen jag kom hem från allt kaos i stallet i tisdags. Det är konstant solsken och blå himmel, men jag har ingen lust att göra något alls.
Idag ska jag iväg och kolla på en häst som står strax utanför stan. Tror inte att han är ett dugg intressant egentligen, men har sagt att jag åtminstone kan åka ut och titta på honom. Ångesten är enorm. Jag vill inte ha en ny häst, jag hade drömhästen och ville ha kvar honom.
 :heart:heart:heart

:heart

:heart :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 108
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 532
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 265
Senast: Twihard
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 970
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Kattbilder #10
  • Vilken hundras?