Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma från mamma nu :) Skönt att ha dom hemma även om dom hade velat vara kvar i Spanien lite till :p
Fått lite godsaker också från dom, 2 stora toblerone, en påse bilar, ett pussel, nån grenkontakt som står upp och som man bara kan lägga mobilen på så laddar den, samt 9 flaskor vitt vin och en liter vodka :rofl:

Har pratat med M i knappt en timme och saknar fruktansvärt mycket. Det där med att träffas är svårt. Jag jobbar kväll, kväll, natt, natt och han har spelningar torsdag-lördag. Frustrerande!

Kollade på nanny Jo Frost on tour. Familjen hade en utvecklingsstörd pojke som pappan slog med ett bälte :cry: När Jo konfronterade dem så bröt de kontakten.

Gjorde tre burkar blåbärssylt på de sista blåbären i frysen idag. Men de tycks inte vilja stelna :meh:.
Steker kycklingburgare nu så ska således strax äta.

I gar kvall var vi pa ett "Independence day party" hos nagra kompisar.
De har nagra storre fester varje ar dar de samlar ihop 2-3 hundra vanner och bekanta. Det satts upp en jattestor vatten (uppblasbar) rushbana for barnen (eller vem som vill), alla aldrar aker "zip line" som gar over ca 2 hundra meter, det ar massor med "hastsko liknande" spel satt upp. Oppen bar dar var och en tar med det man vill dricka och placerar dar (den lokala sprit tillverkaren donerar varje ar en lada vodka och en lada gin :p och ett par vin gardar lamnar ocksa donationer i ladvis). Nagon grillar MASSOR (allt fran jalapeno poppers till hamburgare och stekar) medan sallader och liknande har lamnats av gasterna pa ett bord.

Det ar de roligaste fester jag vet. Massor av nya och gamla vanner med manga intressanta och roliga konversationer med nya manniskor. Vi kom inte hem forran efter midnatt da vi vantade ut fyrverkeriet.
Pa grund av brandrisk ar det illegalt med alla fyrverkerier (som inte anordnas av Oregon stat) dar raketer gar upp i luften har i Oregon, sa en av agaren's narmaste vanner, brand chefen, tackar nej till festen varje ar, da han sager att det ar "conflict of interest" utifall att det blir en polisanmalan och han da maste investigera. :angel:
Jatte manga fina raketer hade de kopt pa Native American reservation dar det ar fullt tillatet med fyrverkerier och vi njot av skadespelet. :) (Om man inte vill bryta mot lagen kan man aka ut till vilken reservation som helst runt sta'n, eller till Washington state, och titta pa fantastiska fyrverkerier under 4th of July och Lordagen som kommer narmast da det raknas som "4th of July helgen".) Och det blev inten anmalan i ar heller.:p

Nja... skulle nog bli uttråkad efter nån vecka. Vad gör man där? Solar, badar, röker på, säger jaa maaaan till folk? :p

Haha, förmodligen. Jag var bara där en dag och hann inte vare sig tröttna eller se så mycket. Du är väl mer lämpad för något med mer/annan kultur kan jag tänka.

Ni hundkunniga.... 14 månaders tik, labbe, friröntgad utan meriter, bra stam. Vad kan priset ligga på en sån? O_o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 107
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 529
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 251
Senast: Twihard
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 970
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur