Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är det Morgan du vill ha hade jag inte kollat på PRE. Jag är väldigt förtjust i båda raser. Men de är ju rätt olika exteriört och psykiskt.
Hoppas du hittar en ny Morgan-kompis.
För mig hjälpte det enormt när jag fick ta bort min andra halva som jag haft i 20 år att jag hade min andra. Jag kommer aldrig få samma band med honom. Men han har gett mig mycket och jag är glad över honom och älskar honom med.
Hoppas du kan hitta det med!
Det är det jag känt också. Fina att se på och väcker ett visst sug, men inte en cili-häst när det väl kommer till kritan.
Ja jag tvivlar inte ett dugg på att min nästa kommer bli högt älskad för den hen är, det finns ju plats i hjärtat för fler hästar än en. Önskar att jag också haft en till hemma redan innan det hände, det hade ju varit det allra enklaste. Att fortsätta att sikta mot ett mål och sträva vidare för att man blir så illa tvungen, istället för att gräva ner sig fullständigt och bara stanna inomhus.

För att bli lite mer on topic: Har den senaste timmen roat mig med att fixa foton jag tagit under dagen. Smakprov:
19702756_1628272017192319_3221038142400339097_o.jpg

Trött som as, blir tidig säng i dag tror jag.
Men vilken underbar helg vi har haft :love: killen och hans barn har varit här, funkar superbra med både hans och mina barn. :D
Nästa helg har vi inga barn hemma så då blir det kinamat och bio för oss bara. Sedan veckan efter åker vi till Furuvik allihop :heart

Känner mig helt förtjänt av en mugg kaffe i lugn och ro efter att ha rensat lite hemma och varit till soprummet med mer saker än bara soppåsen, en hel hög med gamla tidningar b.la och lite textiler som åkte iväg till second hand.
Riktigt bra att det finns container för det utanför soprummet.
Har också skurat kattlåda och tömt den.

Pustar ut, har kört 15 mil med en kompis som övningskör i full storm. Han kör bra men det är jobbigt att ha uppsikt över någon annan hela tiden.

/B

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 107
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 529
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 251
Senast: Twihard
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 970
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V