Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha, förmodligen. Jag var bara där en dag och hann inte vare sig tröttna eller se så mycket. Du är väl mer lämpad för något med mer/annan kultur kan jag tänka.

Alltså jag ÄLSKADE Jamaica och kom hem totalt utvilad liksom. Men bo där.. nja ;)

Har åskat rätt rejält här under några timmar .Såg på Lightningmaps att det varit många nerslag på våra marker så jag hoppas bossen inte ringer och vi måste iväg .Det tråkiga är att det var nästan torråska men det allra värsta är att våran brandutrustning är ute i skogen efter en hyggesbränning vi hade i onsdags och den ska plockas ihop i morgon då dom eftersläckt i två och en halv dag

Jag är ett klantarsel. Hästen skyggade för en fågel idag vid skritt på lång tygel och jag ramlade av :banghead: . Jag landade förvisso mjukt på ljungen och jag lyckades hålla kvar tygeln så inte hästen smet, men så otroligt onödigt. Dessutom var hästen seg som sirap idag. Jag som hade velat galoppera och blåsa på ordentligt för att rensa hjärnan. Någon lite friskare galopp blev det på hemvägen i alla fall.

Egentligen hade jag tänkt sticka iväg och tälta i kväll, men det hann bli lite för sent innan jag hann hem från hästen.

Tittar på klippet Oscarsson la upp på Trump som "slår" ner en person, med CNN- logga istället för huvud, på en WWE- match och undrar fortfarande hur den mansgrisen kunde röstas fram :banghead:

Fick någon slags köldknäpp nu på kvällen så här sitter jag med fårskinnstofflorna på och en varm morgonrock medan jag slörplar lite på en kopp te.

Inte orkat laga mat förrän nu. Och det blev inte mycket att hänga i julgranen. Äggröra först.. Fortfarande hungrig kokades kronärtskocka som serverades med smör.

Jag ska ta och lägga mig så snart jag orkar resa mig från datorn... Trött utan att jag egentligen har gjort något, samtidigt rastlös och skulle vilja hitta på något. :wtf: Satt och tittade lite på stugor vid vatten eftersom maken var sugen på att komma iväg någonstans och kunna sitta på bryggan och fiska men det var svårt att kunna specificera på sånt utan att egentligen bryr sig om vart i landet även om det lockar att åka uppåt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 107
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 529
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 251
Senast: Twihard
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 970
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur