Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
:crazy: trött... sov som tyngst vid halv ett i natt då väckte maken mig för han behövde hjälp. Sen kunde jag inte somna om innan kl 2:30...:meh: han sov däremot:rage:

I morgon drar Simhopps-SM i gång
Sonen startar dock inte förens på torsdag eftersom han inte hunnit kvala in till höga pga skada.
Men hans lagkamrat är med så jag kommer sitta och heja på S vid 11,30
Men torsdag kl 10,00 får ni hjälpa till heja fram honom :). Men det kommer krävas att han slår sitt PB minst för att ta sig till final, startfältet är tufft.
Synd att bara finalerna i morgon går i SVT play

Ni vet städfirman som jag beklagade mig över förut? Som tömde min papperskorg utan att sätta i ny påse? Nu när jag ser till att det finns nya påsar papperskorgen så har de istället inte tömt den alls på två veckor... :meh:

Det är inte så skoj att sitta på jobbet nu men räkningarna ska ju betalas o sådär.

Jag har just upptäckt att jag luktar väldigt mycket karl :p, tur jag är själv största delen av tiden ;)

Tydligen är jag friskförklarad från hypotyreos av en läkare som aldrig träffat mig.
Han tyckte jag kunde ta nya prover om några veckor men nåt levaxin ville han inte skriva ut.
Har bara haft det sen 17 års ålder så

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 090
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 526
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 236
Senast: Twihard
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 970
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka