Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter på kontoret och läser lite dokument, skrattade så jag grät när jag såg meningen:
Protokollen skrivs så som ni tycker, prata med Masqueradee, hon har åsikter i hur det ska göras.
Det kan inte ha varit lätt att ha mig som ledamot :P

Jag hade ovanligt svårt att somna igår. Såg tv till midnatt och kände mig vaken. Hmm konstigt. La mig och *pling!* Jättevaken, sprallig inombords. O_o Slängde i mig 50 mg extra nozinan och tänkte att jag kommer ju vara däckad på förmiddagen.
Somnade efter ett tag och idag vaknade jag 7 och upptäckte att jag missat ta den ordinarie dosen nozinan på 75 mg igår vid 18-tiden. Inte konstigt att jag kände mig så vaken på kvällen och natten. :cool:
Så kan det gå.
Nu funderar jag på att ta en dusch och gå o shoppa men det är segt. :(

Nu tänkte jag vara lite snäll för en gångs skull så nu påminner jag @athena_arabians att filmen ska lämnas in så slipper jag glömma bort det.

Hoppas någon mer kan påminna vid lämpligare klockslag om det är bättre?
@athena_arabians lämna tillbaka den hyrda filmen även om den inte var bra så är det så pinsamt att glömma såna saker. :angel:

Tack, dig kan man lita på :up: Jag var faktiskt upp till affären för ett litet tag sedan och lämnade in den :)

Nu tänkte jag vara lite snäll för en gångs skull så nu påminner jag @athena_arabians att filmen ska lämnas in så slipper jag glömma bort det.

Hoppas någon mer kan påminna vid lämpligare klockslag om det är bättre?
@athena_arabians lämna tillbaka den hyrda filmen även om den inte var bra så är det så pinsamt att glömma såna saker. :angel:
Jag kan påminna @athena_arabians om några timmar. Kan någon påminna mig om det?

Jag ger definitivt upp den här dagen.
Syster ringde, jag svarade... på engelska?! Vi pratade engelska i fem minuter innan vi insåg att det faktiskt inte var nödvändigt :cautious:

Det går bra idag :meh:
:rofl: :rofl:

-
Jag har insett att jag har lurat mig själv i flera år. Ignorance is bliss. Det svider att komma på hur det egentligen ligger till.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 086
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 522
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 220
Senast: Twihard
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 967
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka