Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såg precis den här på facebook och den undrade sidan av mig undrar hur de vet att ingen är hemma, alla kanske inte är med på campingen...

"Ett tips!!!!! Om ni är på camping, täck över era nummerplåtar. Varför?? Jo dom åker runt o kollar , får fram var ni bor o vet sedan att ni inte är hemma. SPRID ."

Jag är livrädd. Ska gå och lägga mig, och idag sprang det en mus ut från sovrummet, rakt över golvet in i ett annat sovrum. Mitt på blanka dan, mitt framför näsan på mig. Mitt i sommaren! (Nåja, enligt almanackan iaf ) Funderade allvarligt på att överge lantlivet och åka hem till stan, men jag dröjde mig kvar. Får väl tvinga hunden att sova i sängen fast han inte gillar det här pga tvådelad dubbelsäng. Han gillar inte springan. Troligen skulle han inte göra något åt en mus heller. Men snälla, säg att en mus aldrig skulle springa där det finns en hund! :nailbiting:

Jag vill inte leva.
Vad har hänt?
biteme_bigarmhug.gif

Jag har blivit hatad av en stor mängd människor...:nailbiting: Jag var om med alla våra mynt på banken... deras maskin gillade inte alls gamla två kronor :banghead:
Mynt från innan 1971 kan innehålla silver och är då värda mer än det som står på dem. Era tvåkronor kanske var värda mer än två kronor :angel:

Mynt från innan 1971 kan innehålla silver och är då värda mer än det som står på dem. Era tvåkronor kanske var värda mer än två kronor :angel:
:D Full koll :up: Men det kan vara bra att tänka på för andra, vi har en hel del som vi ska lämna till mynthandlare också, många släktingar som har samlat på mynt som sen har hamnat hos oss :cautious:

Fastnat i bilen igen. Helt slut efter dagen. Det är mycket som händer just nu....
Hästen är röntgad, ultraljudad och så har dom öppnat upp både kronranden och hoven. Hon har stickor kvar i hoven men inget som kan tas ut utan att förstöra för mycket så vi får väna på att dom förhoppningsvis ska "krypa ut".
Så nu smärtstillar vi allt vi kan, håller tummar, tassar och hovar att det går fort och att ingen försämring tillstöter. Just nu tar vi en dag i taget och hoppas på det bästa ...
Sen hämtade jag foder, jobb på det med en vidrigt jobbig vikarie som jag bara inte orkar med :banghead: , var och handlade (äta ska man tydligen med :angel: )och så tillbaka till stallet.
Klockan ringer 5 i morgon bitti :cool:
Först mat sen ska jag natta kudden !

Grattis @tolksele :)

Är så himla glad just nu!
Har träffat en underbar kille som är så totalt annorlunda mot andra killar jag träffat, dessutom upptäckte jag just att jag och barnen har vunnit en dag på Lek och buslandet med Paw Patrol (ett barnprogram som ungarna älskar!) De kommer bli ÖVERLYCKLIGA! :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 102
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 529
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 241
Senast: Twihard
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 970
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Köpa stolpar