Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har idag bytt kontorsstolen och utsikt över en parkering mot truck och kossor (eller ja, ungdjur om man ska vara petig) som grannar. Snacka om att ha ett omväxlande jobb.

Vad har hänt?
biteme_bigarmhug.gif
Inget, livet. Ångest. Men jag mår bättre idag.

Alltså jag blir förbannad. Tänker fan aldrig mer anlita den här verkstaden. Lämnade bilen kl 10, ska ta typ 2 timmar, inte hört nått än då jag cyklar tillbaka till verkstaden nu (börjar bli kissnödig och uttråkad att sitta på en parkbänk och vänta). Ser att bilen står ute på parkeringen. Kommer fram till dörren in till verkstaden. OCH SÅ HAR HAN LUNCH MELLAN 12-13! Vafan! Är min bil klar? Eller inte? Ska jag vara tvungen att vänta en haltimme till för att ens få veta det och sen kanske vänta ytterligare?!? Nu kommer det alltså försvinna mins 3.5 timme istället för 2.5. Jag har för fan annat att göra än att bara sitta och vänta :rage:

Drar till Malmö för att de ska matcha lacken på verkstaden. Har aldrig varit med om något liknande förut. Bilen är liksom ett år gammal så de borde ju ha någon typ av kodning för färgen tycker man. Det är en av standardfärgerna dessutom. Vi vet inte riktigt vad som ska lackas heller eftersom det är grillen som ska bytas ut.
Är så van vid Volvo där man bara lämnar in så blir allt fixat utan att man behöver tänka på det.

På väg till klinik med hästen. Återbesök så vi får hoppas på att benet är okej. Men är lite orolig då han är varm

Sommaren är tillbaka så jag är uppe igen. Under natten/morgonen har ryggen självläkt och gör inte ont idag,
Det var en bra dag tills jag läste @cili s inlägg och började gråta,saknar min guldhäst också ,usch varför dör våra djur före oss?

Förstår det. Dålig stil att inte höra av sig om han nu visste att han inte skulle bli klar innan lunch.
Ja hade jag vetat att det skulle dröja så här lång tid hade jag kunnat ta bussen hem och åka tillbaka ikväll innan han stängde :meh: Det är ju lite skillnad på 2 timmar och som det är nu, 3.5 och då vet jag inte ens om den är klar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 108
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 532
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 261
Senast: Twihard
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 970
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippmaskin till tjock päls
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna