Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var står hästen och vart ska den. Vilken firma har du varit i kontakt med??6000 kr, men då måste jag även hyra transport och hämta i Stockholm.
Att åka och kolla skulle ta drygt ett dygn om jag kör konstant och tittar i två timmar, det blir ca 2000 i bara bensinkostnader (mer realistiskt tillkommer en natts boende). Det är minst 9000 kr bara för att titta och sen få hem hästen![]()
Fy fasen vad hemskt och tragiskt.Himlen blev nyss ett barn rikare. Cancern tog till slut 3.5 åriga N:s liv..
Jag gillar verkligen din hund - hon verkar så cool av sig!!När endast ens sällskap får vara med på papparazzi mingelbild:
![]()
Ja hon ser lite förstörd ut pga alla åt snacks utom honHon står till och med på tre ben för att uttrycka sin misär
![]()
Men åh, jag finner inga ord för er gränslösa sorg mer än att jag djupt beklagar sorgenHimlen blev nyss ett barn rikare. Cancern tog till slut 3.5 åriga N:s liv..
Men åh! BeklagarHimlen blev nyss ett barn rikare. Cancern tog till slut 3.5 åriga N:s liv..
Himlen blev nyss ett barn rikare. Cancern tog till slut 3.5 åriga N:s liv..
Jösses människa,var försiktig!Idag hade jag nog mer tur än jag förtjänar på fisketuren .Lyckades få upp linan i högspänningskablarna .Som tur var hade jag flätad lina och nu hänger ett ny blå gummifisk kvar i ledningen .Måste varit 0an jag traslade in mig i .Blev kallsvettig då jag såg draget åkte upp i luften då jag vevade in och fastnade runt kabeln
Får vara glad att det var den understa av dom tre trådarna Hade jag kommit längre upp så linan hade fått kontakt med två kablar då vete tusanJösses människa,var försiktig!
Man brukar sällan köra med fötterna så det borde gå fintEftersom jag är så uttråkad och dessutom tänkte spara lite semester till i vinter har jag nu anmält mig som ledsagare ett par dagar i juli!
Tycker nästan lite synd om personen som får dras med mig men jag verkade tydligen "godkänd" efter att briljerat med mitt fläckfria polisregisterNu är frågan, kan köra rullstol i högklackat?
![]()