Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Rensar i musikbiblioteket på datorn... Började på 55GB, nu har jag tagit mig ner på 50... Jag är ytterst tveksam till om jag behöver 16 (!?!) album med Bryan Adams... O_o Eller vad sägs som 60 album absolute hits/music osv...

Slökollar SM-veckan och surfar på buke osv.
Haft svårt att somna på sistone så jag höjde nozinanet till 75 mg så nu sover jag hela förmiddagen också :wtf:

10 lass hö inne. 2-3 lass kvar idag. Och typ lika mycket till står kvar på rot. Hästarna behöver inte vara hungriga i vinter, det är ett som är säkert. :up:

Vi har dessutom det angenäma problemet att vi har massor av fjolårshö kvar. Plus 20 storbal hösilage.

Libre wow! :bump: slut med stickor och nålar och remsor och mätare och prickiga fingertoppar och blod överallt när man råkar sticka fel!!! Iofs stor manick nu på sommaren när man gärna vill gå runt med kortärmat eller ärmlöst men förhoppningsvis blir sensorn mindre nästa generation. Nu blir det nästan kul att mäta :up: även om kasten upp och ner är lite jobbiga när man får dem svart på vitt sas.

Rensar i musikbiblioteket på datorn... Började på 55GB, nu har jag tagit mig ner på 50... Jag är ytterst tveksam till om jag behöver 16 (!?!) album med Bryan Adams... O_o Eller vad sägs som 60 album absolute hits/music osv...

Skaffa en extern hårddisk förslagsvis 1 eller 2 TB och spara allt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 108
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 532
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 265
Senast: Twihard
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 970
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka