Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad är det där för rolig pryl? Vad gör man med det man skrivit ut?
Det är en shilouette cameo, den kan användas till att skriva ut (den skär ut snarare) i papper och vinyl. Den vinyl jag skriver ut är till kläder, man stryker på det på tyget och så har man ett vinyltryck :D
Här ser du exempel på vinyltryck som jag har strukit på.
16997772_10158246376010114_366243719002002504_n.jpg

Hjäääääälp! :arghh: A's farmor fyller 63 nästa v och vi ska träffa henne imorgon. Jag vet att hon har en födelsedagspresent till mig, dvs jag måste ha något till henne. Men vad? Även om det mest är symboliskt så måste det vara en grej liksom, familjen är sån... hjääääälp!

Det är en shilouette cameo, den kan användas till att skriva ut (den skär ut snarare) i papper och vinyl. Den vinyl jag skriver ut är till kläder, man stryker på det på tyget och så har man ett vinyltryck :D
Min syster har en sån som används till scrapbooking :up:

Det känns som att jag sett allt värt att se på internet. Har varit utanför dörren två korta stunder sen jag kom hem från allt kaos i stallet i tisdags. Det är konstant solsken och blå himmel, men jag har ingen lust att göra något alls.
Idag ska jag iväg och kolla på en häst som står strax utanför stan. Tror inte att han är ett dugg intressant egentligen, men har sagt att jag åtminstone kan åka ut och titta på honom. Ångesten är enorm. Jag vill inte ha en ny häst, jag hade drömhästen och ville ha kvar honom.

:heart

Tro mig, det blir ett beroende att sitta och pilla med det :p Jag vill sätta tryck på allt :p Man ska kunna göra till porslin, väggdekor osv också.
Hade en sambo med egen dekalskärarmaskin för flera år sedan. Min dåvarande kattbur dekaltrimmades med katternas namn och citat...
Vågade dock aldrig köra den själv, men det var ändå rätt smidigt att bara lägga in en beställning och så fick han fixa ;) . Men när man kan sätta trycket på kläder så öppnas ju en helt annan värld...

Men gud så fina! :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 107
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 532
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 261
Senast: Twihard
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 970
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Hönstråden II
  • Vilken hundras?