Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HahahaÄr du bakis?!Hur kommer det sig?!
*nej, har absolut inte kollat din Insta
*
Så tråkigt med din fina gulingTittat på hästar, vilket inte var så jobbigt som jag trott. Åtminstone så länge jag lät bli att kolla på den gulbruna hon hade i hagen.
Den jag åkte dit för kändes som sagt ganska ointressant, när jag fick veta mer kunde den så gott som strykas helt. Hon hade dock en tvååring som gav en mycket bättre känsla. Inte hundraprocentigt, men kanske 70 åtminstone. Ska kolla på två till imorgon och behöver inte hasta fram några beslut i alla fall. Om tvååringen känns intressant så har jag möjlighet att åka dit igen och testa mer själv.
Just nu tror jag dock mer på norrlandshästen.
Det är billigare att köpa en ny på typ rea,kostar runt 1000 lappen bara för framkörningen.Tvättmaskinselände Jag trodde att det bara var stopp i utloppet men det verkar som om det är något större problem, för nu är det rent i utloppet och det rann ut vatten i början av programmet men sen la maskineländet av.
Den måste vara ungefär fem år gammal så frågan är om det är idé att ta ut en tekniker... Och varför ska allt gå sönder på sommaren när alla eländen har semester? Jag bara undrar
![]()
Jag tror jag överlistade maskineländetDet är billigare att köpa en ny på typ rea,kostar runt 1000 lappen bara för framkörningen.