Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittat på hästar, vilket inte var så jobbigt som jag trott. Åtminstone så länge jag lät bli att kolla på den gulbruna hon hade i hagen.
Den jag åkte dit för kändes som sagt ganska ointressant, när jag fick veta mer kunde den så gott som strykas helt. Hon hade dock en tvååring som gav en mycket bättre känsla. Inte hundraprocentigt, men kanske 70 åtminstone. Ska kolla på två till imorgon och behöver inte hasta fram några beslut i alla fall. Om tvååringen känns intressant så har jag möjlighet att åka dit igen och testa mer själv.
Just nu tror jag dock mer på norrlandshästen.

Promenerade tilll affären och blev rätt svettig.
Nu har jag slutat svettas så nu ska jag duscha.
Sen dricka kaffe och bara ta det lugnt

Tittat på hästar, vilket inte var så jobbigt som jag trott. Åtminstone så länge jag lät bli att kolla på den gulbruna hon hade i hagen.
Den jag åkte dit för kändes som sagt ganska ointressant, när jag fick veta mer kunde den så gott som strykas helt. Hon hade dock en tvååring som gav en mycket bättre känsla. Inte hundraprocentigt, men kanske 70 åtminstone. Ska kolla på två till imorgon och behöver inte hasta fram några beslut i alla fall. Om tvååringen känns intressant så har jag möjlighet att åka dit igen och testa mer själv.
Just nu tror jag dock mer på norrlandshästen.
Så tråkigt med din fina guling :(

(Har en bekant med ett palomino föl, gammal swb stam bakom till salu om du är sugen på ny gul :) )

Dags för mat! Premiär för middag på altanen för i år. Vi har ingen kvällssol på den sidan så det måste vara varmt i luften för att det ska vara trevligt.

Jag är hemma igen efter att ha vimsat runt i storstaden där jag mest känner mig som en alien. Några bra skor hade jag inte heller lyckats få med så fötterna protesterade vilt.

Jag har ju alltid trott att jag inte pallar att se på någon film alls, att jag lessnar halvvägs eller nåt eftersom jag inte trott mig vara intresserad av något sådant. Hur som helst fastnade jag i en film om solen igår kväll. Det var inte jag som somnade innan filmen var slut :angel:.

Nu är det dags att åka till hästen.

Valpen var med på tävling i 4 timmar idag och jag är så jääääävla stolt över honom så jag höll på att spricka när jag kom hem! Han är så vänlig, gosig och social! Flera personer ville ta med honom och flera gav honom så fina ord!:love::heart Hans psyke är helt fantastiskt! Mamma blev till och med helt tårögd när hon berättade om hur han hade lekt med mitt syskonbarn igår!:D

:banghead::banghead::banghead: Tvättmaskinselände Jag trodde att det bara var stopp i utloppet men det verkar som om det är något större problem, för nu är det rent i utloppet och det rann ut vatten i början av programmet men sen la maskineländet av. :down: Den måste vara ungefär fem år gammal så frågan är om det är idé att ta ut en tekniker... Och varför ska allt gå sönder på sommaren när alla eländen har semester? Jag bara undrar :rage:

:banghead::banghead::banghead: Tvättmaskinselände Jag trodde att det bara var stopp i utloppet men det verkar som om det är något större problem, för nu är det rent i utloppet och det rann ut vatten i början av programmet men sen la maskineländet av. :down: Den måste vara ungefär fem år gammal så frågan är om det är idé att ta ut en tekniker... Och varför ska allt gå sönder på sommaren när alla eländen har semester? Jag bara undrar :rage:
Det är billigare att köpa en ny på typ rea,kostar runt 1000 lappen bara för framkörningen.

Nu är min bil kolsvart från baksäte till lucka,hade velat mörka min o passagerarrutan också,men vet att för eller senare har länsman åsikter om det tilltaget.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 107
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 532
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 258
Senast: Twihard
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 970
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna