Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är det inte lite konstigt iaf. Så fort man blir kär börjar killar/män se en på ett helt annat sätt. När jag var ute och shoppade tidigare idag fick jag väldigt mycket mer uppmärksamhet än vad jag brukar få och samma på jobb. Till och med gynekologen klappade om mig och önskade mig en underbar dag :nailbiting: :confused:

Suttit och sytt ett par timmar och lyssnat på ljudbok, trevligt tidsfördriv - tills sytråden tog slut 2dm från färdigt plagg. :banghead:
Och paketet med ny, som beställdes innan midsommar är fortfarande ute och dansar med postmord någonstans... :down:

Det regnar och jag får ändra dagens planer. Något jobb i trädgården blir det inte i alla fall. Rida ska jag ändå göra, fast det får bli senare. Men jag har en svacka i ridningen och skulle nog hellre vara hemma.

Sitter på kontoret och gömmer mig för alla almedalsbesökare. Jag tycker det är roligt att vara social, men stora folkmängder med mycket intryck är inte riktigt min grej så egentligen vill jag bara hem och gömma mig under täcket!

Jag är ruggigt trött och omotiverad och just nu gör kollegan det inte lättare genom att vara fruktansvärt oorganiserad...

Bah jag åka hem eller nej det vill jag inte för då måste jag renovera.... Bäst jag är kvar på jobbet och gör lite nytta istället. :rofl:

Jag går långpromenad med hunden och nya ryggsäcken. Hoppas att regnet ska hålla sej borta men jag har packat ner en regnponcho. Vi går västerut för där är det ljusare. Hittade nyss sommarens första smultron vid vägkanten.

Bakfyllan börjar sakta bytas ut mot social bakfylla. Fy vad jag saknar gamla och nya vänner och fan vad det suger att plötsligt ha sin bästis 70 mil bort igen och inte i tältet bredvid :arghh::cry:

Varit med sambon och handlat i storstan. Stannade till på kyrkogården och satte lite blommor på pappas grav. Och plötsligt rann tårarna. Fy fan vad livet känns orättvist och fy vad jag saknar honom :cry:.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 107
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 529
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 249
Senast: Twihard
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 970
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fodervärd
  • Torrfoderdjungeln..
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈